Svelvik og Dreggen

Da var vi hjemme igjen. Snuppen min og jeg har vært i Svelvik ved graven til hans mor som gikk bort helt i slutten av mars i fjor da verden ble skremt vannet av og man ikke kunne gjennomføre minnestund med de som burde være tilstede. Det var en veldig tung tid som snuppen min ikke er kommet hundre prosent over enda. Men vi er veldig glad for at der er et sted å gå til, en grav og en minnetavle.

Vi satte en lykt ved graven og festet en juleblomst i lyngen. Det ble fint synes jeg.

Så tok vi turen til «Dreggen» Kro og Vertshus som er samlingspunktet i Svelvik sentrum. Vi spiste hver vår hamburgertallerken. En «Jensens Biker Burger» til meg, og en «Skogshoggerburger» til snuppen min. Det var veldig godt, her snakker vi ordentlige hjemmelagede kjøttburgere og ikke slike tjafsburgere som man får stort sett ellers.

Videre dro vi hjemover til Drammen, en tur innom Strømsø senter og Kiwi XL hvor vi tok selve HANDELEN før jul. Pinnekjøtt, røykalaks, masse sjokolade, riskrem og rødsaus og ja, flere bæreposer med herligheter. Nå ringer det i juleklokkene her, og det gledes 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#svelvik #dreggen #svelvikkirke #gravlund #kro #vertshus #julehandel #middag #hamburgertallerken #stemning #jul #bunnytrash

5 kommentarer

Siste innlegg