Superkult av en medblogger!

Det er noe med å starte dagen med en deilig frokost sammen med snuppen min. Nystekte bagetter med mellomkokte egg, beluga-kaviar og røykalaks. For så å deretter ta lufteturen med jentene og oppdage at der er kommet post i postkassa. Ikke reklame, ikke regninger, men et hardt kort i en konvulutt, adressert håndskrevet til meg.

Avsender virket kjent, men det slo meg ikke helt med det samme hvem dette var. Det var når jeg åpnet kortet og leste at jeg skjønte hvem dette var fra.

Tusen takk «Heidis verden» dette var virkelig en overraskelse. Og med Flax-lodd da gitt, noen som har inspirert? Hehe.. Det skal du vite at jeg setter utrolig pris på oppmerksomheten og gaven. Jeg er sådan type som elsker overraskelser, det er en ting, men jeg digger det fysiske, jeg kjøper enda CD’er og vinylplater, jeg foretrekker det fremfor Spotify og Tidal, jeg liker kroppskontakt og nærhet fremfor film og virtual reality, og jeg har alltid alltid alltid verdsatt brev og kort fremfor e-post og sms-hilsninger.

Her har vi overraskelsen i tillegg til å gi av seg selv og sin tid, og følelsen som kommer av «the old fashion way», og egentlig en ny venn, det er jo det kuleste!

Det var skrevet en del i kortet, her er et lite utdrag: «Det som står foran på kortet passet fint til deg synes jeg. En helt spesiell og flott person er du».

Tusen hjertelig takk Heidi!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#såpeboble #røykboble #neitilkoronapass #worldwiderallyforfreedom  #bunny #bunnytrash

23 kommentarer

Siste innlegg