Sukk og stønn!

Sukk og stønn ja.. hahaha.. dager som dette passer meg dårlig. Når dagen går bort i ting som må gjøres, men som er utrolig kjedelige å gjøre. Da er det greit å vite at hadde ingenting vært kjedelig, så hadde ingenting vært morsomt heller, ikke sant?!

Anyways, jeg har jobbet med å skrive.. hva skal jeg kalle det? En rapport? Altså, en tresiders greie til beboerne i blokka her. Jeg har måtte skrive en forklaring av husregler. Tenk å sitte i 2024 og måtte skrive forklaring på hva en søppelsekk er, avfallspose, hvor man kaster glass- og metall. Papir. At man må lukke vindu og låse dør etter bruk av fellesvaskeri. At tillitsvalgt ikke er det samme som reperatør eller vaktmester. Joda, jeg vet hvor jeg bor, men likevel..

Når dette var ferdig skrevet måtte jeg til borettslagets kontor. Skrive dette ut og kopiere til samtlige beboere. En tresiders rapport til 24 leiligheter. Tre ark som stiftes sammen 24 ganger. Hellige kaninmåne..

Så fra kontoret og ned på kjøpesenteret, handle inn det som er tungt å få med seg hjem, melk, brus.. ja dere vet. Og diverse greier som man ellers ikke kjøper så ofte, som feks våtservietter til å vaske ørene til jentene med. Så var det hjem igjen, der stod jeg og ventet på bussen som ikke kom, det skrives mye i lokale grupper om bussene her, det klages til Brakar og i det hele tatt. Ingenting skjer, men man kommer seg jo hjem.. til slutt!!

Vel hjemme var det å plassere matvarer og det jeg har handlet på sine respektive plasser. Så har jeg gitt jentene middag før vi gikk kveldstur. Nå har jeg vasket ørene dems, og det er kjedelig det også. Ihvertfall synes jentene det, de er aldri villige til ørevask. Protesterer som når man prøver få en kenguru inn i et kaninbur.

Så nå er jeg her, i sofan, slenger sammen et blogginnlegg om den kjedelige dagen min. Så skal jeg lage kveldsmiddag, det blir pasta bolognese. Snuppen min har en slags kvelds/mellomvakt som er meget sjelden han har, par tre ganger i året, men da er han altså ferdig på jobb klokken 20:00, altså nå! Og når det er gjort, så må jeg ta runden og levere rapport til naboene, de som er hjemme da. For det er slik at mange «ikke skjønner» hva dette er, så når det i ettertid refereres til et sådan skriv så har de «ikke sett, ikke mottatt». Så derfor dytter jeg ikke dette i deres respektive postkasse, men gir til den enkelte «in person». Velkommen til Norge, hahaha.. og så må jeg vel ta en eller to runder til i morgen, til de som ikke er hjemme i kveld!

Men etter dét er det Netflix and Chill, er det ikke det man sier? Har nå begynt på en serie som heter Ozark. Har ikke kommet meg helt inn i handlingen enda, men er ihvertfall en serie som er anbefalt hvis dere klikker på DENNE LINKEN! Dette går for å være de beste seriene som er på Netflix i skrivende stund.

Enn dere da? Bra dag eller kjedelig dag? Snakkes 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#tillitsvalgt #netflix #drammen #bunnytrash #bunny

14 kommentarer
        1. Netflix and Chill har blitt en eufemisme for sex. Så når noen spør om å komme over for Netflix and Chill vet man hva det betyr🙂 Og at du skriver at du ikke har kommet inn i handlinga i tillegg. Skjønner hvorfor😆 Litt satt på spissen🙂

    1. Ozark er bra, veldig bra!
      Det nok mer den yngre garden som definerer “Netflix og Chille” på den måten….Ungene mine fikk sjokk for noen år siden da eg sa eg skulle chille og se Netflix…Da ble eg forklart at DET måtte eg ikke si høyt blant folk…! Vel, eg chiller ofte med Netflix eg, men eg pleier stor sett male samtidig, ja altså når eg ser på Netflix – Min måte å koble ut på, tenker eg…Ser jo ikke vitsen med å se på Netflix om det er sex man ønsker….Bare en tanke….Da eg var 18 og kom dinglene hjem tidlig morgen og mor mi spurte hvor i HELV…eg hadde vært hele natta så var svaret som regel; “Me så film og sovna” – Da tidens “Netflix og chill” haha

      1. Jeg hørte om Netflix og Chill for mange år siden, trodde greia hadde dødd ut, er ingen som snakker slik – aldri hørt noen si at de skal hjem å nettflixe og chille, og da ha ment å ha sex eller noe. Mye greiere med «vår» generasjon, mener vi at vi skal se på Netflix og chille så sier vi det, og så forholder vi oss til pulings og sådanne ord og uttrykk om vi skal ha sex, haha.. 😜🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg