Stående applaus for å ta vaksine!


Da var det overstått, på en måte.. jeg skrev et lite blogginnlegg i går om at snuppen min var satt opp til å ta «koronavaksine».

Les: I morgen er det fu**ing vaksinedag!

Nå er det gjort, nå har han fått første dose av AstraZeneca. Han har offentliggjort det hele på sosiale media, det vil si Facebook. Folk klapper, liker og kommer med sine hurra. Det er liksom stående applaus.

Jeg skjønner greia. Alle vil bli kvitt pandemien, tiltakene og restriksjonene. Folk vil tilbake til normalt, folk trenger å komme tilbake i jobb, å tjene penger med den tryggheten det medfører. Folk ønsker å kunne være sosiale, dra på treninger og syklubb. Folk vil ut på byen, folk ønsker å reise på ferier og oppleve verden. Og folk ønsker å gi hverandre klemmer og være nære hverandre igjen.

Alt dette ønsker jeg også. Selvfølgelig og av hele mitt hjerte. Men mine tanker er visst annerledes enn så mange andres. At folk tar vaksiner er bare en start, en start på noe nytt som vi enda vet veldig lite om. Hva skjer videre?

Og alle disse som applauderer at noen tar vaksine. Hvis ikke dette fungerer som en håper, hva da? Altså, vi vet jo ikke hvordan dette vil fungere i lengden. Hvem kan i dag forutse utfallet, konsekvensene av pandemien og konsekvensene av massevaksineringen med alle disse ulike vaksinene?

Enhver handling har en konsekvens..

Og hva hvis, gud forby, dette tar helt feil vending.. vil disse som har gitt stående applaus stille opp for den de så flott har stått og klappet og ropt hurra for?

Neste dose blir i slutten av april.

Jeg trenger en avsporing nå. Sovet dårlig i natt. Føler ekstremt ubehag. Vondt i hjerte og sjel. Har vasket klær og styrt i hjemmet noen timer. Snart skal jeg ta jentene med på en luftetur, deretter skal jeg gå en lengre tur alene.


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#pandemi #vaksine #corona #covid #vaksinering #kjærlighet #bivirkninger #sars #pfizer #moderna #familie #omtanke #skeptisk #astrazeneca #koronavirus #konsekvenser #russiskrulette #prøvekaniner #applaus #testing #forsøk #norge

4 kommentarer
    1. Hadde bare denne ‘vaccine’s our salvation’ -bærmen evnet å forholde seg til fakta istedet for å la seg føre av kriseformuleringer som kveg følger bjellekua, ville vi etter alt å dømme befunnet oss tilnærmet normalen for lengst.. Logikken deres er jo (som vanlig) gelt sprengt.. Her har de unisont har latt seg skremme til et år i en unntakstilstand som får den under krigen til å blekne, hvorpå de har fraskrevet seg alt av menneskelige rettigheter og behov i panikkangst for et virus som selv i USA kun har en dødelighet på skarve 3% av registrerte tilfeller! – Hvilket vil si en reell dødelighet på under 2%, samtidig som de like fullt følger med flokken med en tilsvarende ikke-eksisterende skepsis til å la seg injisere med en coctail de ikke har den ringeste anelse av hva består av, – bortsett fra en artidicial klone av det samme, fucking viruset de har ofret både sinn og helse for å unngå i et helt år til ende!.. Jeg mener.. Hæ!?..

    2. Hei igjen 😊

      Nå vil ikke eg skremme noen,langt derifra,og ikke minst snuppen din som allerede har tatt vaksinen,men
      eg husker godt sist det var nærmest et krav og massehysteri om å ta valget om å la eller ikke la fremmede mennesker sprøyte ukjent stoff inn i kroppen på folk og de som valgte å ikke la seg vaksinere,verken seg selv eller familien fikk ganske så mye pes fra flere kanter,det var som å banne i kirken å velge vaksinen bort.
      Dengang skulle man vaksineres mot svineinfluensa,som seinere viste seg at ingen såg noe til.
      Eg kjenner ingen som kjenner noen som kjenner noen….som fikk svineinfluensa den gang i 2009,men eg kjenner flere som fikk alvorlige bivirkninger og seinskader av vaksinen.En eg kjenner fikk alvorlige angstproblemer og utmattelsessyndrom,en annen fikk diagnosen tourette syndrom og en tredje fikk narkolepsi,felles for disse tre er at symptomer ikke viste seg før lenge etter,ca 1 år etter og felles for de tre er at da de fikk symptomer startet en runddans (fra helvete) i helsesystemet,man blei ikke trodd,problemer med å få helsevesenet til å se en sammenheng mellom sykdom og vaksine og ansvarsfraskrivelse i alle ledd.
      Alle tre var friske,sunne,oppegående ungdommer med fremtidsplaner før dette skjedde,nå er de preget av sykdom og kamp for sine rettigheter.Den ene av dem var 27 år da hun blei syk,hun fikk diagnosen narkolepsi,alvorlig grad,i dag er hun uføretrygdet,blei fratatt førerkort og er stort sett avhengig av assistanse til det meste i hverdagen sin.
      Eg tror at det er mange mørketall,mest fordi at det tok opptil to år før seinskader og bivirkninger etter svinevaksinen viste seg,da er det fort gjort å utelukke at vaksinen er årsak til sykdom og helseproblemer så lenge etter.

      Et annet eksempel på seinskader etter vaksiner er den som blei hevdet var livsnødvendig at småbarn fikk,såkalt meslingvaksine,alle måtte la barna sine få den,og vegret man seg på barnets vegne så var man en dårlig mor og verre ting.Min datter fikk den aldri,eg nektet og brydde meg lite om hva andre mente om den saken,dette var i 1999.Det gikk en stund så begynte mødre som hadde latt barna få vaksinen å snakke,de fortalte om alt fra personlighetsforstyrrelser til søvnvansker,til raseribyer osv.og felles for alle mødrene var at de mente at problemene startet etter vaksinering.Helsevesenet avspiste dem med at det ikke var gjort forskning nok til å konkludere med at meslingvaksinen var årsaken og ingen forskning blei gjort heller,det samme skjedde med disse mødrene som de som blei syke av svinevaksinen,de blei rett og slett ikke trodd og utrykket hysteriske mødre blei ofte brukt.
      Så,er det rart man er skeptisk – eg kaller det sunn skepsis.

      Forøvrig kjenner eg meg igjen i det du sier om at intuisjonen din sier at det er noe mer her…..eg føler akkurat det samme,eg er sikker på at noe foregår i kulissene.

      Ha en fin dag ☀️😊 Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg