Spørsmål om alvorlige bivirkninger og dødsfall etter vaksine.


Det er så langt i Norge behandlet 143 meldinger om dødsfall etter vaksinering. Dette er disse som er behandlet av innmeldte.

Det forstås slik at 736 dødsfall i Norge er av korona. De føres opp som koronarelaterte. Relaterte? Som død med korona, men ikke nødvendigvis ikke av? Og hvor mange av disse døde etter å ha mottatt dose vaksine? Altså ikke-meldte som etter vaksinering?

Jeg bare spør?

Ei venninne meldte meg at hun mistet en venninne for så ikke lenge siden. Denne venninnen hadde mottatt beskjed om at hun var dødelig syk og ikke hadde lenge igjen å leve. Hun fikk korona, og da hun døde ble det ført som «koronarelatert».

Ellers vet vi at de fleste meldte dødsfall etter vaksinering har vært hos eldre pleietrengende sykehjemsbeboere, men legemiddelverket har også mottatt minst seks meldinger med dødsfall hos personer under 60 år. Dette var forrige ukes rapport fra legemiddelverket.

Det snakkes og skrives mye om dødsfallene av blodpropp etter vaksineringen med AstraZeneca, men de fleste dødsfallene etter vaksinering er personer vaksinert med Pfizer. Det snakkes og skrives veldig lite om bivirkninger og alvorlige bivirkninger. I går registrerte jeg en kommentar i en vaksinediskusjon hvor vedkommende skrev følgende:

«Det er bare å ta vaksinen. Hadde det ikke vært for moderne medisin og vaksiner, så ville ikke mennesker hatt den helsen og forventede levealderen vi har. Den skal beskytte på deg, og andre rundt deg. Som med medisin generelt, så vil det alltid være noen potensielle bieffekter, men sjansen at disse treffer deg er svært minimale.»

Hvor minimale er bieffektene? For meg virker de mange og omfattende. Hvorfor skal friske mennesker vaksinere seg ‘mot’ korona av frykt for å få et virus som få blir alvorlig syke og/eller dør av, for å øke risiko for å bli alvorlig syk?

Hvor mye snakkes om nevrologiske symptomer, muskelskjelettdymptomer, mage-tarm symptomer, luftveissymptomer og psykiatriske symptomer?

Man skal da ha et verdig liv etter vaksine? Hvor godt vil staten ta seg av de som eventuelt blir alvorlig syke? I disse dager kan man jo lese om 8 år gamle Ulrik som nektes hjelp fra norsk helsevesen til en operasjon som skal redde han fra å bli blind. Han er én av 7 med denne sykdommen i Norge. Når disse nektes hjelp fra vårt helsevesen og våre folkevalgte.. jeg tror dere ser tegningen.

Uansett, etter vaksinering kan det virke som alvorlig sykdom er blitt mer aktivt, og at det nå faktisk dør fler av vaksinen enn av korona. Folk må gjerne bortforklare at sjansene er minimale, men da kan en ikke maksimalisere sjansen for å få korona og bli alvorlig syk eller dø i Norge.

Hvis Norge hadde stengt grensene da virusspredningen ble «slått ned» under bølge én, så hadde disse tallene vi har i dag vært noe vi kunne minimalisert. Det har flere ganger blitt brukt ord som «superspredere» i media. Disse «supersprederne» er for meg først og fremst Erna Solberg, Bent Høie og deres entourage.

Hva mener dere?

Legger ved en link til legemiddelverkets dokumenter om meldte dødsfall, bivirkninger, symptomer og så videre.

Del gjerne!

Link: Legemiddelverket, rapporter, koronavaksinering.

Takk for titten!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#astrazeneca #pfizer #moderna #johnsonjohnson #sputnik #vaxzevria #legemiddelverket

6 kommentarer
    1. Jeg var åpen for vaksine før, men etter å ha tatt en sånn corona-test for å finne ut om jeg kunne slippes inn som besøkende på sånn opptreningssykehus, så viste deg seg at de også kunne finne ut om jeg hadde vært infisert av viruset, hvorpå det viste seg at så sannsynligvis var tilfelle, så har jeg ombestemt meg. I og med at jeg ikke har hatt så mye som antydning til det minste lille hark i det drøye året som er gått, så betyr det her at jeg er blant de immune. Immunforsvaret både knakk viruset ved egen maskin før det rakk å gjøre noe som helst, i tillegg til at dette har gitt de antistoffer som betyr at jeg er naturlig vaksinert. Når jeg innehar den samme immuniteten som ferdig vaksinerte (pr. definisjon) skal ha, så går jeg faen ikke og sprøyter inn den her guffa når jeg allerede innehar den beskyttelsen disse etter sigende skal gi!
      Og det blir ihvertfall ikke snakk om når de skal få meg til å tro at en som er immun fremdeles er bærer og kan smitte andre, og at man derfor anbefales å la seg vaksinere åkke som! Her snakker vi jo et rent paradox! Immunitet funker på samme vis om den er kunstig fremstilt eller ‘hjemmesnekret’ i eget blod!!

    2. Hei igjen 😊👍🏻🌺

      Min fastlege har faktisk bekreftet for meg at det ikke er mulig å vaksinere mot virus,da virus er i stadig forandring.Det betyr jo at man kan være så mye fullvaksinert man bare vil,men allikevel risikere å dø av en mutant.Så,eg tenker at enten må man vaksinere seg regelmessig med coctail av ukjente ingredienser,eller så må man la være å heller stole på at naturen gjør sitt.
      Så,hva er hensikten med vaksine da ? Er vi blitt lurt trill rundt av konstant og massiv “reklame” ? Er “pandemien” bare et hendelig uhell som er brukt med helt andre intensjoner ? Om man har ventet tålmodig på en “pandemi” for å få satt i verk en annen plan så vil eg si at her har man hatt alt for mye griseflaks og god drahjelp fra andres elendighet.

      Hilsen synskepeggy.

      1. Vet ikke helt hva jeg skal si til dette.. det finnes jo vaksiner som har vært meget velfungerende… mitt problem med koronavaksinen er hovedsaklig at den er hastet frem og vil gi mange ganger flere negative konsekvenser enn tidligere vaksiner….

    3. Ja,det er virkelig et valg mellom pest eller kolera,men det er jo myndigheter og helsetopper som har “hjernevasket” oss til å tro at det er sånn det er.
      Valget står,som du sier,mellom å ta vaksinen og dermed være (så trygg som mulig) for at den beskytter mot alvorlig sykdom og/eller død,men være i fare for å få alvorlig sykdom og/eller død fra bivirkninger.Eller,man kan ta,så godt som mulig kontroll selv,å ikke la seg vaksinere,men begrense i stor grad hvor mye man utsetter seg selv for smitte.For meg er valget enkelt,iallefall etter at helsemyndighetene uttalte at risikoen for alvorlig sykdom og død fra bivirkninger av vaksine er større enn risikoen for alvorlig sykdom og død etter smitte av covid19.

      Eg tenker at risikoen for alvorlige bivirkninger av vaksinen er større enn å bli smittet av covid19 sånn som smittesituasjonen ser ut i Norge i dag – og da er det vel på tide for myndighetene å slippe inn noen utenlansarbeidere,turister og noen som påberoper seg å være undertrykte is-kvinner igjen…..

      Hilsen synskepeggy.

      1. Nå er det jo slik at jeg i hovedsak er alene for meg selv stort sett hele tiden. Så med det vet jeg jo at jeg ikke er spesielt utsatt her jeg er. Jeg har jo også jobbet noen år på sykehuset og har mange bekjente helsearbeidere, samt det faktum at snuppen min jobber i akutten og tidvis gjennom dette året med koronatesting og koronapasienter. De smittede er identifiserte og det er hovedsaklig én gruppe i samfunnet, og ingen av dem heter Ola eller Kari for å si det sånn. De er veldig sjeldne, eller helsearbeidere. Noen ganger tenker jeg at disse kjendisene som står frem i media at de har hatt korona, faktisk har fått betalt for å si det, hahaha.. for det stemmer liksom ikke med hva man ser på sykehusene! Så den beste vaksine er å holde avstand, og å være bevisst.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg