Sophie Elise samleobjekt selges!

Jeg fikk denne kjøleskapsmagneten i en gave for for litt siden. Sophie Elise og jeg er fra samme sted, mine gudforeldre, onkel og tante, er naboer med foreldrene hennes. Jeg var i noen år fra meg i beundring av hva denne jenta, unge damen, fikk til. Alt hun oppnådde. Jeg hadde stor respekt og var stolt av henne. Helt til den dagen hun fløy rundt i Oslo med pels av sølvrev bare få dager etter hun hadde holdt tale som representant for NOAH – for dyrs rettigheter. Det var dråpen etter mange utspill som ikke falt i god jord hos meg. Jeg spurte henne om hun ikke føler selv at å ha en photoshoot i sølvrev er dobbeltmoralsk, da svarte hun «bedre med dobbeltmoral enn ingen moral».

Dobbeltmoral eller ingen moral, jeg personlig ser ikke forskjellen. Så jeg tenker at denne kjøleskapsmagneten kan jeg heller selge til noen som beundrer Sophie Elise og hennes virksomhet. Magneten er unik, i en retro stil, skal se litt gammel ut. Motivet er Sophie Elises ansikt og har en diameter på 3 cm.

Så om noen vil ha denne er det bare å ta kontakt. Den som legger inn høyeste bud får kjøpe den. Startbudet er 20 kr, pluss porto 25 kroner hvis den må sendes. Budrunden varer til midnatt søndag, natt til mandag 15.05.23.

Takk på forhånd og riktig god helg 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#sophieelise #kjøleskapsmagnet #samleobjekt #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
    1. Huff, nei. Denne vil jeg ikke ha. Som du sier, dobbeltmoral eller ingen moral. Dessverre er hun et forbilde for veldig mange småjenter, deriblant mitt barnebarn som blir fjortis i sommer. Ønsker forbilder som har mer enn et flott ytre og et liv i luksus for de unge.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg