Sniffe tiss er moro det!

Da ble det slik at fredag ble lørdag, lørdag er søndag og i morgen blir det fredag. Egentlig kunne lørdag blitt fredag og søndag bare vært søndag, da hadde det ikke vært så mange byttinger og det hele hadde vært enklere. Men for meg passer det seg bedre at fredag ble lørdag, lørdag er søndag og i morgen blir da fredag fordi snuppen min og jeg var i bursdag i går, og det var kjempemoro. Siden det ikke var noe beskjedenhet i forhold til inntak av alkohol så måtte jo da denne dagen i dag erklæres å være søndag.

Grunnen til at dagen i dag ikke er erklært fredag er fordi at jeg tradisjonelt bare kræsjer sofaen på søndager og koser meg under pledd fra morgen til kveld. Og det er jo hva jeg føler for i dag, og det kommer jeg til å gjøre, bare ligge her å slumre, kose med jentene mine og bare nyte det å slappe helt av. Dermed blir det fredag i morgen, og da tenkte jeg å dra ned på treningssenteret og svette en time på mølla og ta en diskusjon med kranglefanten. Så kan jeg skryte av meg selv på mandag med å si jeg har trent både fredag og lørdag – siden fredag ble lørdag, lørdag ble søndag og søndag ble fredag.

Eneste som kræsjer med dette opplegget, kræsjer med dette scenarioet, er disse to små. Eller hun eldste av dem, Ella. Yngstejenta, Ariel, ligger på sofaen og snorker med en bamselignende ting i munnen, mens hun eldste sitter midt på gulvet og stirrer. Hun nekter å legge seg. Det er ikke snakk om. Der kommer hun til å sitte å stirre til noen orker å lette på rævva, for nå har hun bestemt at hun skal ut og sniffe på lyktestolpen utenfor og finne ut hvem vofser som har tisset på den stolpen siste 24 timene. Sniffe tiss er liksom et høydepunkt tidlig en lørdags morgen, fordi hun har lørdag, ikke fredag eller søndag.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#helg #bunny #bunnytrash

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg