SmaksLykke i Drammen.

Smakslykke er en delikatessebutikk på CC kjøpesenter her i Drammen. De selger masse digg av oster, spekemat, sauser, pizza og mye mer. De har også catering og café. Det er en stund siden de åpnet, og ved et besøk tidligere da jeg var på CC kjøpesenter kastet jeg et blikk bort på cafémenyen, og da så jeg at de solgte croissanter til 100 kroner stykket. Da tenkte jeg at der skal jeg aldri spise, haha..

De siste dagene har snuppen min mast om å teste maten der. Han følger med på TikTok-trender og denslags, så jeg tenkte, javel, greit. Jeg liker jo å prøve noe nytt, så dermed ble det tur til Smakslykke i dag.

I menyen er det noe de kaller for «Pinza – Romersk pizza». Det er altså en pizza bare at den vanlige pizzabunnen er byttet ut med et slags foccacciabrød. Jeg bestilte nummer syv «Pinza N’duja» og snuppen min bestilte nummer tolv «Pinza Polpette». Hver av disse koster 189 kroner. Og så bestilte vi oss hver vår Cola.

Dette var veldig godt altså! Generelt dyr butikk, men det skal jo være en delikatessebutikk da. Ikke et sted jeg kommer til å løpe til for å kjøpe hverken det ene eller det andre. Jeg finner mye godt andre steder og liker jakte på tilbudsvarer og denslags da jeg synes matpriser i dag er ganske så utidige. Men disse pinza-pizzaene var veldig gode (smakte på begge), og faktisk ikke så dyre tatt i betraktning størrelse, at vi ble mette på dem, gode råvarer, veldig gode smaker. Det foccacciabrødet er alle tiders. Så her vipper jeg mellom terningkast 4 og 5. Anbefaler alle å prøve!

Eneste jeg kan utsette på konseptet er at akkurat da vi var der var vi få gjester. Dette var like før rushet etter endt arbeidsdag. De kom først med min pinza, så måtte snuppen min vente mens hans ble stekt i ovnen. Altså, de kunne bare steke én og én pinza. Hva da hvis vi ikke bare var oss to? Hva hvis der var flere gjester? Akkurat dét var litt dumt. Men vi koset oss, som sagt pinzaene var veldig gode, anbefaler alle å prøve dette.

Smakslykke finner dere inne på CC kjøpesenter, Tomtegata 36, 3012 Drammen. Åpningstider 09:00-20:00 hver dag unntatt lørdag, da er det 09:00-18:00. Søndager er der stengt.

Bon appétit, jeg er mett enda 😜🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#smakslykke #cafe #catering #delikatessebutikk #pinza #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Å-å – jeg ser en Mortadella jeg gjerne skulle hatt noen skiver av 🤩.

      Helt uttafor tema: synes det er trist med så få kommentarer på Tore Tønne-innlegget. Det var veldig godt skrevet 👍. Men kanskje har du bedre respons på måter jeg ikke kan se.

        1. Joa, fungerer vel kanskje sånn. Algoritmer er ikke noe jeg tenker stort over. Jeg tenkte vel bare at jeg hadde sagt mitt i innlegget forutfor, og at det er liten vits i å repetere seg selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg