Smaken av flaggermus.

God morgen alle sammen, har vært våken et par timer her nå jeg. Spist frokost med snuppen min og fått meg tassimokaffe og røyk på balkongen. Nå ligger jeg og koser med jentene mine, de er så vakre, gode, snille, nydelige.. det er så mange adjektiv jeg kunne brukt her, men de er bare best!!

Ellers så skjer det ikke så mye her, snuppen min sover, kanskje det ble litt mye alkohol på han i natt, jeg vet ikke. En venninne som også tok seg litt i går kveld/natt skrev i en melding at hun trenger minst 15 Ibux til frokost, hahaha.. altså, hun tar ikke 15 Ibux, det er vel heller en beskrivelse av formen.

Selv er jeg i knallform egentlig, normalt bruker jeg bare slappe av på sofaen på søndager, bare kose meg å være daff. Nå er jeg rastløs og har lyst å gå en tur å besøke noen. Men det kan jeg jo ikke.. karantene, dag 8. To dager igjen. Mandag, tirsdag..

Mine tanker går til medblogger Tenåringspappa som også er i karantene, forskjellen er at han har fått vaksine og deretter covid. Jeg er uvaksinert og frisk.

Håper det går bra for Tenåringspappa, symptomene har begynt å komme, sover dårlig, feber, hoster, vemmelig i hals og bryst, slapp, tung i hodet, mistet luktesans og føler han smaker flaggermus. Håper han står han av og kommer gjennom dette uten noe varige lidelser.

Og bare noen siste ord før jeg avslutter her nå. Jeg vet ikke om dere har lagt merke til og lest bildet her øverst ☝🏾 til det vil jeg si: ikke gjør koronavaksiner til en religion!

#labarnavære

Takk for titten, settes pris på 🥰


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#dagenderpå #søndag #barn #korona #covid #vaksiner #karantene #hverdagsliv #bunnytrash

8 kommentarer
    1. For en mann! Vettu dette tror jeg er verre en manflu! Unner ingen dette. Så håper folket tar sitt ansvar slik at vi ihvertfall kan redusere smitten 🙂 Takk for gode ord på veien, det gjør isolasjonen noe bedre. Ha en magisk søndag

      1. Jeg tenker det er greit å være bevisst, holde seg unna folkemengder, holde litt distanse og forholde seg til samme omgangskrets. Hygiene og avstand først og fremst, ikke leve i frykt. Takk og keep your spirit up! 🥰

    2. Ønsker deg en fin dag :-)Jeg er på kafe. Blogger på kafe i dag 😀 Skikkelig urban. Fin form jeg, verken hangover eller annet som plager meg. Og glad er jeg for det 🙂 I morgen venter en spennende uke. Kos deg på balkongen. Jeg har ingen, derfor her på Espresso House 😀 Må se litt folk.

      1. Takk Frodithen 🥰 hangover er oppskrytt, skjønner ikke at folk gidder få noe slikt. Kos deg du også, gleder meg til å dra på kaffebar ut i uka, men Mækkern først 😜😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg