Slikt er alltid kjipt!

Jeg har tenkt tanken, hva om, og en hvis? Avisen over viser to homofile menn, elskere, som plutselig finner ut at de faktisk egentlig er søsken.

Dette er jo noe som plutselig kan skje enhver. Det er mange som har barn de ikke vet om, når jeg sier mange så er det ikke noe jeg vet, men antar. Samtidig lever vi i et samfunn hvor par har barn sammen, og hver av dem har barn med noen andre igjen. Altså det er et stort sammensurium av storfamilier og bonusfamilier.

I voksen alder møtte jeg en kusine, en datter av min onkel, han ville ikke vedkjenne seg henne i oppveksten, ikke nå heller, men vi vet hun er hans datter. Jeg har en annen kusine, hun fikk i voksen alder vite at hun hadde en eldre bror. Ja, det er noe i alle familier.

Selv fikk jeg som voksen vite at min mamma har en eldre søster på sin fars side. Hverken hun eller hennes fem søsken visste om dette, så dét slo jo ned som en bombe. Jeg har aldri møtt henne, og jeg har noen søskenbarn der også jeg aldri har møtt.

Det samme på min fars side, plutselig her for noen år siden fikk jeg vite at min far har en eldre bror. Hverken min far eller min onkel visste dette. Han tok kontakt med min onkel før min onkel døde. Min far døde uvitende om dette. Nå er min onkel, min far, mine besteforeldre, alle er borte, og jeg har ikke snøring hvem denne onkelen min er. Kanskje han er gått bort han også.

Når historien stadig gjentar seg selv..

Min mamma vet jeg ikke har andre barn enn meg og min søster, men min far, hvem vet? Der kan det jo være hundre halvsøsken fartende rundt på denne planeten. Han var sjømann, og jeg husker som barn jeg spurte han om han kunne si alle landene han har vært. Han svarte at det var enklere å si hvilke land han ikke hadde vært. Ja, han hadde vært i alle verdensdeler.

Kjekt er det å vite at snuppen min og jeg ikke har noen relasjon whatsoever, men hvem vet når det kommer til de man har spilt golf med underveis 🤷🏽

Det er noe i alle familier..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#familie #slekt #barn #foreldre #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. I England var der eitt tvillingpar som vart splitta og adoptert bort.
      Seinere i livet møttes dei, vart eitt par, gifta seg og fekk barn saman.
      Fyrst etter tredje barnet, fann dei ut ved ei tilfeldegheit at dei var søsken, og tvillingar.
      Det var litt av eitt sjokk for dei.
      I ein by i USA, var der ein dr som finansierte studiene ved sæddonering.
      Då det vart opna for at ungane skulle få vite kven “faren” var, synte det seg at han hadde 11 ungar i same byen, tre av dei i same gate.
      Det er så røyte gale.

        1. Ja, det er ikkje så utruleg.
          Eg såg reportasjar om dei på ein av vitskapskanalane.
          Ei som er på vitjing hjå oss nå, kunne fortelgja om ein amerikansk lege, som jobba på ein fertilitetsklinikk.
          Han byta ut den spermen som var valgt, med sin egen, og hadde heile 94 ungar spredd rundt i USA.

      1. Hehe.. eller kanskje sex blir forbudt, en kan kun ha sex under «ordnede» forhold, med godkjennelsesattest og betale avgift 🙈🤪😂🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg