Skuffende!

Fredelig har det vært på blogg.no en stund nå.. har dere merket det? Ingen insekter på min blogg i det siste, ei heller har det vært nedsettende karakteristikker igjen og igjen fra et par andre medbloggere som liker den slags.. Det har heller vært litt mer harmonisk og koselig, medbloggere som fremmer og tagger hverandre for å løfte hverandre og plattformen.. da er det litt skuffende å se at en medblogger har tatt min idé, med detaljer som viser at idéen faktisk er hentet hos meg, og da gjort det til sin egen greie, og ved spørsmål så blir det svart at «jeg så noen andre gjorde dette».

Jeg er Bunny, jeg er ikke «noen andre». Jeg er ingen hvem som helst!! Jeg er Bunny, Bunny, Bunny!! Så dette må jeg si var skuffende, meget skuffende.. men hyggelig at du ble inspirert da, jeg har jo ikke patent, hverken på ost eller chilli.

Heldigvis er det mange andre medbloggere som er med på å løfte hverandre og plattformen, det setter jeg veldig pris på. Og til dere lesere, hold dere til bloggere som er ærlige og rett fra levra – det gir ingen bismak i ettertid.

Ha en fortsatt fin fredags kveld 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ostepopsaus #chilli #bunnytrash #bunny

4 kommentarer
      1. Vel, det var bare det ene måltidet (såvidt jeg vet). Men da kan en jo begynne å lure på om alt annet fra vedkommende er kopiert også. Ikke det at jeg bryr meg om kopieringen, men det hadde vært hyggelig å ikke bli omtalt som «noen andre». Jeg er faktisk Bunny og jeg tror alle medbloggere er inneforstått med det, og ikke kaller meg for en «hvemsomhelst».

    1. Hvis du googler “cheese curls sauce”, så ser man at du selv faktisk har “stjålet” ideen fra noen andre. Eller kanskje du bare lot deg inspirere? For det er det de fleste matelskere gjør. De er på stadig jakt etter nye inspirerende ting. Og ofte videreutvikler de dem selv.

      1. Der misforstod du poenget, hehe.. i dette tilfellet er dette direkte hentet fra meg, det røpes i detaljer og tidspunkt, cheese curls har jeg aldri hørt om før, men som sagt det er ikke poenget.. det er hvordan jeg omtales, som en hvemsomhelst, her på blogg er jeg Bunny. Dét i det minste, synes jeg medbloggere bør kunne anerkjenne 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg