Sjokkerende nyheter om Elvis!


Sjokkerende? Nyheter? Nødvendigvis er det hverken sjokkerende eller nyheter for mange av dere, men for meg var det både nytt og sjokkerende. Jeg visste ikke dette, og har vanskelig for å tro det.


Det har seg slik at jeg innimellom spiller et quiz-spill på messenger med et par venninner. Quiz Planet. Det er slik at der stilles et spørsmål med fire alternative svar. I går fikk jeg spørsmålet, hvem av disse fire er egentlig originalt blond? Jeg husker ikke de tre andre alternativene, men det fjerde var the king of rock and roll,
Elvis Presley. Det var ikke det jeg svarte, det ville nok blitt det siste jeg hadde svart. Men det var det riktige svaret…


Hva F liksom?? Jeg vet jo også at det er publikum, oss spillere, som lager spørsmålene til dette quiz-spillet, men alle disse blir grundig faktasjekket før det blir godkjent.

I’m stunned!!


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#elvis #theking #king #elvispresley #blond #quiz #quizplanet #rocknroll #intheghetto

2 kommentarer
    1. Han Elvis ville ikke se ut som sin blonde far, men heller som sin mørkhårede mor, som han forgudet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg