Sinnasmurf!!


Jeg er sinnasmurf for tiden. Jeg har en god forklaring på det. I hverdagene så er det mye elendighet, og jeg føler meg innesperra med elendigheten, ser liksom ikke at det blir noen lettelser. Jeg blir bare i pisse dårlig humør av det hele.

Jeg klarer å bli i litt bedre humør. Innimellom. Når tankene mine blir avledet av snuppen min eller jentene mine. De er så gode og fine. Sol og godt vær hjelper også. Venner som tar kontakt og man kan finne på noe sammen en sjelden gang. Altså hvis ministere og moralens voktere tillater det.

Det er egentlig mange ting som får meg i bedre humør. I dag har jeg hatt det moro med masse promping og kroppslyder. Jeg gir faen. Alle skal jo holde avstand til hverandre uansett, så ingen får med seg prompingen og rapingen min. Så da kan jeg jo lage litt stink på butikken når jeg handler melk. Når andre kan slenge munnbind i tacohyllen, så kan vel jeg prompe i frysedisken. Jeg vet jo helt klart hva som er verst.

Har begynt å øve meg på fising når jeg går over bybroa. Klarer jeg en så lang fis at den varer over hele broa?

Takk for at dere leser bloggen min. Den er terapeutisk og hjelper også litt på humøret. Særlig når jeg får kommentarer og tilbakemeldinger. Blir veldig glad for det faktisk. Menneskelige relasjoner har alltid vært viktig for meg. Det å kunne skrive noen ord til og fra med noen hjelper mye.

Det er mandag og jeg gleder meg allerede masse til helga. Ingen planer foreløpig. Men håper det endrer seg, og at vi får til en kveld med et par venner som vil bli lystige sammen med snuppen min og meg.

I mellomtiden får jeg bare fortsette å prompe, og øve på laaange fiser. Raping har jeg skjønt at jeg aldri blir god på. Høres bare ut som et ekorn som klør seg bak.

Beklager at dette innlegget ikke ble så morsomt heller. Sinnasmurfen er ikke så morsom i seg selv.

Ha en fin kveld 😘


Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sinnasmurfen #grouchy #angrysmurf #smurf

8 kommentarer
    1. Huff,ja,eg ser den godt.Det er ikke så mye å glede seg over for tiden.Eg grubler mye eg og.
      Men eg klarer fortsatt,innimellom,å glede meg over dyrene mine,kohorten min som består av fire personer,inkludert meg selv og spesiellt barnebarnet mitt på seks mnd,han er lyset midt oppi alt for tiden.

      Hvis det er ok så vil eg gjerne klargjøre hvor eg står i denne “pandemien” eg skjønner at noen liker å dra engasjementet mitt litt langt ut til siden,og det er jo ikke annet enn simpel hersketeknikk,men for å gjøre saken helt klar : eg er ikke såkalt coronafornekter,langt derifra.Det eg har store problemer med er å akseptere myndighetenes håndtering av alt dette,både norske og mange utenlandske,skulle ønske at folk forstår at det er to forskjellige ting,men av samme sak.
      Eg opplevde,i et kommentarfelt i en annen blogg at bloggeren selv samt kommentarer mente at eg burde bli sparket fra jobben min og andre avstraffelser på grunn mine meninger om coronasituasjonen generelt.Man blir jo litt målløs…

      I morgen skal eg prøve å ta helt fri fra grubling…..

      Hilsen synskepeggy.

    2. Men du? alt blir hva man gjør det til, mitt motto er for hver negativ tanke må jeg tenke 2 positive tanker sånn gjør jeg det på dårlige dager. Funker det spør du nå? Nja noen ganger andre ganger må jeg også ty til ufine metoder ha ha. Fin fin Kveld.. :))

    3. Uten grinebiterne blir ingenting gjort!
      Vi trenger strengt tatt ikke at bølingen som passivt vralter etter bjellekua blir noe større enn den allerede er (haha)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg