Se til Sverige og bevar Norge!!

Fire dager med det hva media kaller «opptøyer» ser ikke ut til å få en ende med det første. Og her til lands sitter folk og mener og tror og synser og forstår at dette handler om at en gruppe mennesker blir nektet religionsfrihet, og mener volden, hærverket og drapsforsøkene er berettiget på grunn av provokasjon. Jeg er veldig klar over at mediene fremstiller det slik at det er en dansk/svensk provokatør som har skapt kaoset i Sverige, men enhver som tror akkurat det er virkelig forblindet og lettlurt. Det vi ser i Sverige er resultatet av en fullstendig uvettig innvandringspolitikk, ingenting annet. Tusenvis av sinte unge menn har uten spesielt god grunn blitt bosatt i Sverige og fått alt de trenger, takken kommer i form av voldelige og farlige tilstander.

Det ER tillatt å brenne både Se&Hør, Tora, Bibelen, Donald Duck pocketserie og Koranen i demokratiske rettsstater som Norge. Det er dertil beskyttet av Grunnloven. Det skal egentlig også være lov i Sverige å utføre slike markeringer, uten at en skal bli angrepet og risikere eget liv i sin måte å benytte ytringsfriheten. En kan selvsagt mene hva man vil om handlingen, men ytringsfriheten står høyest og er den absolutt viktigste av alle friheter, uten ytringsfrihet kan ikke et fungerende demokrati, hverken i liten eller stor grad, eksistere. At noen av islams følgere føler seg provosert er fullstendig irrelevant. Det er mange ytringer som kan provosere noen og enhver, uten at det gir grunnlag for sensur, uten at det gir grunnlag for og legitimerer hærverk, vold, samfunnsødeleggelse og drapsforsøk. Det er svært urovekkende og forstyrrende at selv under omstendigheter som dette benytter media, deriblant NRK, i sine beste sendetider, anledningen til å omtale de svenske tilstandene med forståelse for «krenkede,«ydmykede» og «triste» islamister.

Ultranaive politikere og et fordummet media har oppå det hele bedrevet legitimering av dette voldsomme sinnet ved å bygge opp under en illusjon, en ganske konstruert virkelighet om at vestlige land, som Sverige og Norge er rasistiske mot dem, mens sannheten er det stikk motsatte. Det politikere og media gjør er å forverre situasjonen i sin mangel på virkelighetsforståelse. Her kommer det tydelig fram hvor lite som skal til før denne importen av ukultur raserer alt de kan for å få utløp for hva islam har indoktrinert dem, hvor lite samfunn og menneskeliv betyr i deres øyne. Jeg tenker folk burde ta seg i akt og få øynene sine opp for dette. Det er liksom for sent å våkne når skaden er gjort. Stå med kniven mot strupen selv, kjenn hvordan det er å bli steinet til du ligger livløs. Tenk på alt dette før du sier mer. Tenk på at her om dagen ble seks forskjellige menn dømt, riktignok med en klaps på fingrene, av norsk domstol for å ha voldtatt mindreårige, begåtte overfall, vold, ran og et cetera.

Vi må verne om våre frihetsverdier, høy innvandring fra kulturer der demokrati og frihet er hovedfiende nummer én, er dritfarlig!!

Å vise forståelse for kriminelle gjenger som utøver vold og skadeverk, angriper politiet og truer sikkerheten til lovlydige borgere viser bare hvor virkelighetsoppfatningen ligger hos enkelte. Det er så galt som det kan få blitt, jeg foreslår at alle som sympatiserer med islams følgere om hvilke begrunnelser de har for å ødelegge samfunn og liv, bare kan pakke pikkpakket sitt og reise til Afghanistan, Iran, Pakistan, eller de andre rundt 60 landene de har å velge mellom for å støtte slike umenneskelige gjerninger. Bli gjerne hengt på et torg der, for det er det faktisk stor sjanse for vil skje hvis dere ikke på noen måte vil sette dere inn i hva islam er og hva det innebærer. Det handler ikke om hva man tror på, det handler ikke om religion! Islam er en politisk ideologi, den farligste i menneskets historie!

Tilstandene i Sverige handler ikke om hva noen har ytret. Det er resultatet av en ukontrollert fremmedkulturell islamsk innvandring over tid, som Sverige aldri har vært i stand til å håndtere da de har importert dette uten kunnskap om islam. Det handler om naive svenske politikere som ikke har satt politiet i stand til å slå hardt og resolutt ned på kriminelle klankulturer som herjer landet. Vi ser det i Norge også, og det må stoppes før det smeller!

Så lenge jeg kan, vil jeg kjempe for at folk tar til seg kunnskap og sier nei til islamisering i vårt land!

Alt for vår ytringsfrihet, våre menneskerettigheter, vår trygghet. Alt for Norge. 🇳🇴

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#islam #bunny #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Vold løser aldri noe. Det kan man se når man ser til enkelte kulturer hvor vold er er en del av dagliglivet. I de landene er det mer tilbøyelighet til krig og annet rusk. La oss slippe det i vårt land, for all del.

      1. Det er det jeg mener, noen kaller det islamofobi, javel. Fobi er vel frykt for noe? Jeg vil påstå at hvis en ikke frykter den slags så har en ikke vett.

    2. Hei igjen og god morgen ☀️😊🌹🇳🇴

      Eg er skrekkslagen forbi ord og det er bare et spørsmål om tid før galskapen er et faktum her i Norge også 😡
      Når det er sagt så tror eg ikke at myndighetene verken i Norge eller Sverige er naive,eg tror de fullt ut bevisst og med viten og vilje vil ødelegge Norge og nordmenns liv slik vi kjenner det.Problemet er blitt for stort og både norske og svenske myndigheter er totalt handlingslammet,toer sine hender og håper det går over av seg selv.
      Det hjelper ikke at enkelte aksepterer adferden til de «fremmede» og nærmest roser dem opp i skyene mens volden eskalerer og blir grovere og grovere..😡
      Media og myndigheter gjør det de kan for at dette (også) faller i skyggen av krigen😡
      Hilsen synskepeggy.

      1. Hei Gryende 😊☀️
        No føler eg meg skikkelig krenka,såra og uthengt Gryende og da er det ikke godt å si hva hevnen kan komme til å bli 🤔🥸
        Eg hadde tross alt nynorsk som hovedmål i ni år på barneskolen 😳 Og ikke nok med at eg føler meg krenka,såra og uthengt på egne vegne,eg kan ta krenkinga,skåringa og uthengingen for de andre også bare for å være helt sikker på at eg er krenka,såra og uthengt nok (til en overanalysert og ufyselig kommentar seinere,må bare bestemme meg for hvem som kan ha «sympati» nok til å få en clickbait-historie ut av det – helst gående over flere dager) 👍😊.
        Og Bunnytrash som faktisk har brent nynorskboka,tror han 😳🤦🏼WTF !!
        Ha en fin dag Gryende og Bunny ☀️☀️
        Hilsen synskepeggy.

    3. Altså, halloooo 😈. Brenna norsk ordliste, fy og fy. Var det ikkje betre å protestere mot det delvis importerte skriftmålet frå dansketida, og brenne ordlista for kvasidansk. Har de ikkje høgare nasjonalkjendsle, enn at de underkastar dykk danane, og bruker det skriftmålet danske høvedsmenn påtvinga oss som hevn for at dei tapte oss til svenane.
      Nei, nå la Ivar Aasen ned eitt enormt arbeid for å lausrive oss frå danane, med å laga eitt eige norsk skriftmål, og då kan me ikkje bera oss åt på det viset.
      Fy skam og skam 🤣🤣🤣.

            1. Ja nettopp.
              Kanskje du gjekk glipp av dei tri 🤣 på slutten av fyrste kommentaren min. Altså etter fy skam og skam.
              Eg hadde det iallefall moro då eg skreiv det.
              Pleier å dra den for å fucke opp stemninga når nokon sutrar over nynorsken. Funker kvar gong 🤣. Ein gong var eg redd ein slik nynorskmotstandar skulle få hjerteinfarkt. Han vart ildraud i fjeset, og sat berre å gapa som ein torsk på land.

              1. Jeg var nynorskmotstander i ungdomsskolen, derimot da jeg gikk voksenopplæringa og senere allmennfag så var det litt morsomt faktisk, men noen nytte av det har jeg aldri hatt, blir som med blokkfløyta 🤪

                  1. I bunn og grunn ikke noe som har med fag å gjøre, men heller det at en har levd noen år, lest noen tidninger møtt noen folk, altså det er norsk, ikke urdu. Men å tvinge unger til å plutselig en dag snu på språket for å si det sånn, gjør at en får et hat mot det.. i ungdomsskolen skulle det heller vært lagt opp som valgfag.

    4. For å kommentera sakleg.
      Eg diskuterte dette med ein SVar som forsvarte denne pøbelen, og meinte me måtte forstå at dei vart provosert. Då gjaldt det SIAN, og han meinte det var SIAN sin feil at dei oppførte seg slik.
      Javel, sa eg, så om me er ein gjeng som verte provosert av alt pisspreiket ein viss bergenser står og vrir ut av seg, så er det fritt fram å bryte barrikadene, og kaste stein og egg, og så seia at det er hans feil at me gjer det, for han provoserer oss.
      Han vart litt svar skyldeg, ja.
      Dobbeltmoralen er ganske stor i dei kretsane, men eg trur ikkje dei skjønar det sjølv.
      Det verte spanande å sjå korleis det verte i Drammen 14. mai.

      1. Det er insane, 14 mai ja… sist de var her var, faktisk sjokkerende sterkt, jeg så hva som ville skje, men når det skjedde så reagerte jeg annerledes enn jeg trodde.. la de brenne bøkene til folk våkner!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg