Se så nydelig vakre de er!

Dette bildet var det noen som delte på Facebook nylig. En afrikansk mor med sin lille datter. Jeg ble helt satt ut første gang jeg så bildet, jeg synes virkelig, om det er lov å kommentere noens utseende, at disse to er utrolig vakre. Deres skjønnhet er blendende. En kan si at ethvert menneske er unikt, at enhver er et eget kunstverk, men disse to er virkelig det i mine øyne. Dette bildet kunne jeg faktisk hengt opp på en vegg i mitt eget hjem. Jeg liker følelsene bildet gir meg, mange gode følelser. Jeg kan ikke noe for det, men jeg liker å se på vakre kunstverk.

Takk for titten, stikk gjerne innom igjen 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kunst #skjønnhet #mor #datter #mennesker #bunnytrash #bunny

6 kommentarer
      1. Den jentungen kommer til å sjarmere mange bare med blikket sitt, hun kommer nok til å få mange friere når hun blir eldre 🥰🐰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg