Se opp for Barbie!!

Den 2. juli 1990 ble den australske skuespillerinnen og produsent Margot Robbie født, eller Margot Elise Robbie som det står i dåpsattesten.

For dere som ikke er helt sikker på hvem hun er så er hun kjent fra filmer som «The Wolf of Wall Street» med Leonardo DeCaprio, «Bombshell» med Nicole Kidman, filmen om Tonya Harding «I, Tonya», «Focus» med Will Smith og «Once upon a time in Hollywood» med Brad Pitt.

Aller mest kjent tror jeg nok hun er for sin rolle i «Suicide Squad»-filmene og min personlige favoritt «Birds of Prey (and the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn)» som snuppen min og jeg så på kino sånn cirka i den tid samfunnet stengte ned for et par år siden.

Den filmen var altså så spinnvill og hysterisk morsom at jeg nesten ramlet av kinostolen flere ganger. Etterpå måtte jeg kjøpe filmen i fysisk format (Blu-Ray) slik at jeg kunne se den når som helst ved behov for en latterkule!

Nå snart får vi se henne i en ny film som heter «Barbie», oh yes, DEN Barbie!! Margot Robbie er slående vakker, og hun er vel en av de mest fremtredende skuespillerinnene i dag. I mitt hode tror jeg hun er mesterlig i hovedrollen som Barbie. Ryan Gosling har fått rollen som Ken, og jeg tror han også er perfect match!

Klart jeg skal se denne filmen. For det første liker jeg Margot Robbie som skuespiller veldig godt, for det andre var jo Barbie en ganske stor del av barndommen min. Mye nostalgi. Søsteren min hadde Barbie & The Rock Stars, Barbie bil, katten Kitty, og mye mer. Jeg hadde også en del, og mange dukker, forskjellige utgaver av både Barbie, Ken og Skipper. Jeg brukte kle av dem alle klærne og legge dem nakne oppå hverandre, og jeg syntes det var rart at Ken ikke hadde utovertiss. Mannetiss er ikke politisk korrekt, selv ikke i dag i 2022.

Dette blir første gang at det blir laget en film om Barbie der det faktisk er virkelige mennesker i rollene. Det som er litt kjedelig er at vi må vente helt til sommeren 2023 før vi får sett filmen. Men da har altså noen av oss noe å glede oss til når det kommer til nye filmer.

Har du lyst å se filmen når den slippes?

Anyways, Margot Robbie har bursdag i dag, 32 år, gratulerer med dagen, og gratulerer med alt du har fått til. Jeg er allerede stor fan!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#barbie #margotrobbie #ryangoesling #movie #bunny #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Dukker er på sett og vis kjønnsløse tror jeg.. 🙄 Kan ikke si jeg har sett noe innovertiss på disse dukkene heller. Ergo: tiss et politisk ukorrekt, ikke mannetiss.. Ellers, filmen blir sikkert bra , men jeg kjenner ikke denne skuespilleren så godt. 🤔

      1. Søsteren min hadde «skrikedukker» da vi var barn, de var ikke kjønnsløse. Du har vel på sett og vis rett i at begge deler er politisk ukorrekt, selv om menn er mer tabu. Jeg stilte ut noen malerier en gang på Union her i Drammen hvor lederen skulle nekte mine bilder være med fordi det var nakne menn. Kvinner var ikke noe problem 🤪 jeg laga støy, så de ble tatt med likevel. Margot Robbie må du få med deg, hun er kul!

    2. Det var jammen litt av en merittliste!🤩
      Den filmen må jeg se.🥰
      Det var nok dårlig med Barbie da jeg vokste opp. Det var kun de «rike» ungene som hadde slikt hos oss=enebarna.😂
      Jeg husker nok 2. julimest fordi det var bursdagen til Kong Olav.🤗

      1. Hmm.. ingen Barbie i oppveksten? 😳 Det synes jeg virket uvanlig. Filmen tipper jeg er hysterisk morsom med sånn «dum og deilig, juba juba» humor 😜

        1. Nei, vi hadde ikke det.
          Vi hadde en melkekasse med leker vi 3 ungene,
          men jeg hadde en dukke som lignet på Barbie, men ingen ekte Barbie, nei.
          Jeg tipper også filmen blit lett underholding. 🙂

        1. Elsker morofilmer – men ikke dette 🙃
          Akkurat nå skal jeg se igjen, for vet ikke hvilken gang, Eurovision song contest: The story of fire saga 😃

    3. Moder’n var av den oppfatning at Barbie var et kraftig overpriset leketøy som ikke bidro med annet enn at ungen fikk et forkvaklet kroppsbilde så vel som et urealistisk virkelighetsbilde, så jeg har faktisk aldri hatt en eneste Barbie i mitt liv. Nå skal det sies at jeg ikke var all verdens dukkeentusiast heller, da de jeg hadde interesse av var de større som jeg kunne flette håret på, så dermed kan jeg ikke huske at jeg noensinne ytret noe ønske om noen Barbie heller. Om dette hadde vært julegaveønske e.l kan det godt være hun hadde gitt etter, men det vil vi jo aldri få vite.. 😉

      1. De var jo i bunn og grunn ikke så overprisede, det var hvis man kjøpte slike med ekstravagante kjoler som bryllupskjole og diamantsmykker. Der var billig Barbie også, i shorts og t-skjorte. Mamma brukte strikke Barbie-tøy, så det var jo grei løsning. Masse kult i 80’talls neonfarger, som på bildet.

        1. Liksom du digger tilnavnet ‘Kongen av balkongen’, har trollene også gitt meg en perle i så måte, nemlig ‘Ghetto-Barbie’, hvilket jeg må ærlig innrømme er så forbannet kult at jeg har avstått fra å ‘flashe’ det slik jeg gjerne ville ha gjort da jeg ser en komplimentsfaktor som brått kunne fremstått i overmåte selvskrytende om benyttet på meg selv av meg selv *haha* Så en litt rufset opp Barbie av typen som er iført shorts og t-skjorte gjør det hele brått langt mer relaterbart 😀 😛 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg