Se og Hør om TikTok!

I mitt forrige innlegg om den schizofrene, forskrudde, perverse Luka Magnotta som gikk «langt over streken» for å bli berømt skrev jeg i en avsluttende setning at TikTok er en søppelplattform.

Det var morsomt da jeg først fikk profil på TikTok, og jeg kjenner mange som er hekta på å scrolle inne på plattformen. Personlig fant jeg det ikke like morsomt da koronautfordringene kom og ungdommer begynte å slikke toalettringer. Ved en annen anledning poppet det opp en video av en som skulle skyte seg, begå selvmord, og han gjorde visstnok det.

Det finnes også flere videosnutter av de nå berømte videoene Luka Magnotta spilte inn i sin tid. Men triggende og ubehagelige videoer til side, min siste TikTok-video ble lagt ut 17/7, jeg anbefaler dere heller å se videoen under.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#tiktok #bunny #bunnytrash

6 kommentarer

Siste innlegg