Se mitt lys!!!

Siden mange bloggere liker å konstatere det opplagte, så kan jeg starte med å fortelle at det er fredag, helga er straks i gang, det er august og året er 2022. Så kan jeg fortelle noe mange vet, men nødvendigvis ikke alle, det er knallvær her i Drammen, 22 grader og sol. For meg føles det varmere, men mobilappen min har bestemt at det føles som 22 også.

Det er moro med disse appene som vet bedre enn meg hva jeg føler, minner meg om noen.. er det slik at enkelte er helt robotiske, som en app? Haha.. kanskje jeg også er en app, Bunny-appen!! Husk å laste meg ned, dere finner meg HER!!

Anways, i dag har jeg vært i sentrum, hadde noen spesielle ærender som jeg skrev om i dette innlegget. Jeg nevnte også handlelisten min, hvor det sto ‘1 stk svart stearinlys’. Jeg fant, jeg fant!! Ble det ikke flott? Jeg fikk denne lysestaken i bursdagsgave hos en kamerat, jeg synes den var kul jeg. Men der han hadde funnet den hadde de ikke svarte lys, så han hadde kjøpt et mørke grønt. Da fikk jeg OCD-lignende symptomer, lyset MÅTTE være svart!!

Dere er enige sant?

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#handleliste #stearinlys #lysestake #bunny #bunnytrash

18 kommentarer
    1. Rå lysestake.
      Svart stake passet perfekt 🤣
      Så enig med deg der
      Ha en fin dag/kveld videre 😊😊

    2. Klart, helt og komplett fullstendig enig. Selvfølgeligheter skal man ikke kimse av. Om man drar alle de ut av livet, blir et relativt mange tomrom. 🤗 God helg

    3. Både tøfft og stileg 😊. Heilt klart det måtte vera svart lys i den.
      Etter to dagar i bil, er det nå helg 😊, i Åna Sira. Kvelden i går, og natta vart tilbringa på Almås hotell på Stord.
      Til middagen i dag (grilla kjøt med potetsalat og vanleg salat), fekk eg servert Mandal hotell pilsner. Den var god, og får du sjansen, må du prøve den.
      God helg til deg og dine 😊.

        1. Jo, den var veldeg deg 😊.
          Åna Sira, kva skjer?
          Me har eitt vennepar som bur der, som me vitjar, og så skal det vera gatefest i Eikedalsvegen, der dei bur. Då er det grilling, eting og drikking, og masse show og rølping.
          I morgon går ferda vidare til Eigersund, og yngste bror min, og brudlapsfest for ein eg er onkel til, før ferda går vidare til Stavanger, der me skal vera ei veke, og vitja “ungane” våre, og andre vener.

            1. Ja, då har me vore på gatefest 😊. Starta kl 13.00, og kl 02.30 gjekk den gamle heim 😂. Kjempetriveleg opplegg, med god mat og drikke, live musikk i eitt par timar, og etterpå fullt kjør med spottify, der låtane vart lagt inn etter kvart som ynskjene kom.
              Kjempekjekk fest 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg