Se min MANNEKJOLE!

Jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle ha til overskrift, så da, hahaha.. men jeg har faktisk noen kjoler. En ble kjøpt på kvinneavdelingen på H&M rett før snuppen min og jeg skulle til Tyrkia. Den er meget spesiell, og jeg tenkte jeg skulle kjøre litt show der nede. Ellers har jeg en kjole som går under definisjonen ‘mannekjole’ fra den tid David Beckham prøvde gjøre plagget til en trend. Den er kul altså! Og så har jeg tre kilt da, de bruker jeg innimellom på sommeren, det er gøy.

Anyways, innlegget skulle egentlig være en takk til medblogger Vibbedille. I går fikk jeg en melding fra blogg support om at blogg.no vurderer om min blogg passer på plattformen. Hvorfor kan dere lese HER.

Vibbedille postet så et innlegg i sin blogg for å støtte meg, noe som verdsettes veldig.

Jeg har siden året startet skrevet en del om mobbing, mens det i andre blogger og kommentarfelt har blitt skrevet ord som «lettkrenka, middelaldrende nazisoper, patetisk avskum», og på blogg later «alle» som de ikke ser, lederen for det hele skriver at hun synes det er godt miljø på blogg og blir gratulert og klappet på skulderen. Jeg har tidvis lurt på om det faktisk er bare meg, at jeg innbiller meg hva trekløveret (som pussig nok utgjør initialene ABB hvis man setter sammen forbokstavene deres) faktisk driver med.

Da jeg oppdaget utspillet fra Vibbedille tenkte jeg at det har lite og ingenting for seg, men takk for tanken likevel, så plutselig etter Verdande hadde skrevet sitt i kommentarfeltet til nevnte innlegg slo det meg, det er faktisk noen som SER, og som sier fra. Så inbetween Vibbedille og Verdande så føler jeg meg glad og utrolig heldig. Min blogg og jeg vil nok aldri bli godt likt på blogg.nos plattform, slik jeg ser det, det er i andre sosiale media innleggene mine deles og snakkes om. Folk som bryr seg om samfunnet, sine medmennesker. Jeg sier ikke at folk på blogg.no IKKE gjør det, jeg sier at jeg ikke ser så mye til det.

Nå har Kokkejævel også dukket opp i kommentarfeltet til Vibbedille, og jeg tenker jeg skal prøve å ikke engasjere meg så mye der. Her på blogg.no blir det meste feil, uansett hva man gjør. Men jeg vil uansett utrykke en stor takk til Vibbedille for omtanken og innlegget hennes «Si det med blomster..» og til Verdande for utspillet i kommentarfeltet, det varmet hjertet mitt at noen SER og BRYR seg. Og til sist, Kokkejævel: når jeg sier at jeg sympatiserer, så MENER jeg det. God psykisk helse er viktig, og jeg hater at noen ser snitt til å gjøre hva de kan for å ødelegge den helsen hos andre.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

37 kommentarer
    1. Alle trenger å bli sett og det er og veldig viktig å se andre. det er så lei å snu en drittdag til en bedre dag bare ved å se noe, men det er viktig å vite hvor lett en kan ødelegge en dag for noen. Heie på hverandre kan man gjøre selv om vi ikke er enig i alt. Gu hvor kjedelig det hadde vært. Har vært politiker i mange år og vi var ikke alltid enig i kommunestyresalen, men vi respekterte alltid hverandre. sak og person skilte vi. Noe skittkasting på sak går helt fint. Skittkasting og vonde ord eller handling er ikke akseptert. så se og bli sett er viktig. lag deg en fin dag 🥰

      1. Takk det samme. Du nevner politiker, da slo det meg, hva tenker en som deg om politikere som oppretter blogg med konsept å rakke ned på andre menneskers meninger og person? Er det en politiker verdig? Personlig synes jeg det er skummelt med politikere, jeg synes politikere i Norge gjør mye stygt, no offense.. jeg har faktisk fått politikerforakt rett og slett. Veldig enig i hva du skriver her. Fin fin dag til deg også Kretamor 🥰🐰

        1. som politiker synes jeg en må trå varsomt. kjempe for saker må en alltid, men å bruke sin “politiske makt” til å rakke ned på andre er veldig ugreit. Jeg tror jeg var ganske ok som politiker, men kjempet som en løvinne for mine saker. Er langt utav dette nå, men kjemper for det jeg tror på. Tror det viktigste er og ikke tråkke folk ned på din vei opp..Møter dem igjen før en kanskje trodde det. 😊

    2. Støtter deg!🤗 Helt uforståelig for meg at bloggeren med den såkalte “skarpe pennen” som sjikanerer og ødelegger psyken til andre bloggere har en heiagjeng i ryggen.

      1. Jeg har alltid stilt meg undrende til at slike innlegg får kommentarer som «gratulerer med bra listeplassering». Hadde det vært innlegg med bra politikk, jo da er det på sin plass. Takk Tia.

    3. Jeg støtter deg, og har også lagt til merke kjerringtanker som ikke er stor nok i seg selv, men alltid syrlig må kommentere de som er foran på plasseringene. For meg er det lavmål, og et merkverdig fokus om listeplasseringer i hennes alder. I den grad en skal skrive om andre bloggere, bør det være med hensikt å løfte andre opp, fremfor å bryte andre ned. Selvforsvar er noe annet 🙂

      1. Hadde det bare vært morsomt. Noen ganger kan det jo være det, men da er det samtidig gode ord. Når man skriver at alle menn på topplisten er umoden og barnslig dritt, unntatt den den og den, og det da står én igjen. Hvem er umoden og barnslig? Selvforsvar og motsvar er helt klart noe annet. Folk skal ikke måtte sitte å ta imot. Takk Linda!

    4. Jeg syntes det blir feil hvis bloggen din forsvinner, okay, helt ærlig, vi står på mange måter langt fra hverandre når det gjelder enkelte ting men likevel så respekterer jeg deg som menneske. Man trenger ikke være enig om alt. Skulle bare ønske at det ble en stopp nå

      1. Jeg vet ikke hvordan få det stoppet, holde kjeft nytter ikke, motsvar og selvforsvar nytter ikke. Jeg fikk 2. januar en melding hvor det stod Godt Nytt år og følgende løfte: «Jeg kommer ikke til å nevne verken deg, bloggen din eller denne kommentaren på bloggen min.
        Jeg ønsker fred, og har da så mye annet å skrive om». Og her er vi.. takk for dine ord Hverdagslykke.

          1. Jeg ønsker å drifte en blogg der jeg kan ta opp aktuelle tema, min mening og oppfatning rundt, og muligens få folk til å reflektere.

    5. Kjolen var fin den 😊.
      Det som Vibbedille skreiv var og fint ♥️.
      Så bloggen din passer kanskje ikkje på deira plattform 🤔. Nei, det kjem jo ann på kva type plattform dei skal ha, men er der ikkje plass til deg, er den ikkje mykje verd.
      Den dritten som eitt par andre klarer å klore ned med tastaturet, høyrer iallefall ikkje heime nokon plass. Eg skjønar der er 3 stk, men eg har berre vore inne på to av dei, og kan då berre uttala meg om dei.
      Der er eitt gamalt ordtøkje som seier at på seg sjølv kjenner man andre, eller som Putin sa det, det du kaller andre, er det du sjølv som er. Det seier jo litt om dei som lirer av seg alle kallenavna og ukvemsorda.
      Ein annan ting, er at det du skreiv i kommentaren ovanfor her, at hu kjerringa hadde kalla deg, det er direkte ærekrenking, og burde vore anmeldt.
      Ei sivil rettssak med krav om ei safteg oppreisning og erstatning for ærekrenking, hadde vore heilt på sin plass.
      Ikkje er hu ordhalden heller, så hu er ikkje til å lita på for fem flate øre, og burde såleis ikkje fått ein plass i politikken.

      1. Tror du dem skriver mitt navn i samme setning som ukvemsordene? Nei, kjerringa tenker nøye gjennom slik at hun ikke kan tas, de verste ukvemsordene er ikke hennes, det er apeklatten som jeg tror er på vernet bedrift og bien er jo bare et insekt og har ikke egen blogg.

    6. Jeg liker bloggen din Bunny.🤗👌🏻
      Om jeg av og til ikke er helt enig med deg, gjør jo ikke noe.
      Å kunne se saker fra flere sider er det man lærer av. Du får meg mange ganger til å stoppe opp og tenke over ting som mange ganger gjør at jeg leter etter mer informasjon.
      Ellers er jeg absolutt fan av kilt.🤩😍😅

      1. Det er hyggelig det, jeg har tidvis inntrykk av noe annet om bloggere på plattformen, da flere bloggere stadig applauderer innlegg hvor det skrives nedsettende latterliggjøringer om meg. Personlig ville jeg gjort motsatt av å applaudere. Men takk for tilbakemelding, skal slenge ut et kiltbilde av meg her til sommeren, just 4 you 😜🐰

    7. Bildet var AMAZING! 😍
      Når vi glemmer å respektere hverandre blir vi bare små, små mennesker og det er bare trist. Vi kan være uenige og mislike hverandre, så lenge vi kan vise hverandre respekt. Klart jeg av og til får lyst å klemme til med et innlegg der jeg sier hva jeg mener om enkelte blogger, men jeg skroller videre etter å ha gnisset tenner en stund.

      Men uten mangfoldet du tilfører her på blogg ville det blitt kjedelig å lese her inne. Nå er jeg ikke spesielt god på å få med meg så mange blogger, men denne er en av de jeg leser fast.

      Og jeg vil også se bilde av deg i kilt! Menn i kilt er skikkelig stilig!

      1. Jeg befinner meg på et sted hvor jeg kan synke veeeeeldig lavt, jeg tror ikke jeg kommer så langt ned som visse andre her inne. Jeg er så lei køddet og tenker at det får blir som det blir. Hadde folk brydd seg, så hadde ting stoppet for lengst. Anyways, takk for hyggelig kommentar, liker dine innspill. Er jeg her til sommeren så dukker jeg sikkert opp i kilt 😜🐰

    8. Æ ser dæ ❤️ og jeg bryr meg sjøl om det ikke vises på bloggen. I got your back på “privaten”..og med det meiner jeg at det er flust av folk i nærmiljøet som trur de kjenner deg og har sitt å si om bloggen din. De fleste blir like taus hver gang jeg påpeker ytringsfrihet og at man trenger noen som faktisk tør å si det de mener og ikke minst opplyse om fakta. Og de som ikke klapper igjen brødbomma og gnager videre om rasisme, ber jeg om at de bør sjekke opp alle de faktaopplysningene du hele tiden henviser til..og utfordrer dem til å ta til motmæle på bloggen din om de kan bevise at du har feil og de har rett. Noe jeg til dags dato ikke har sett en eneste av de gjøre.

      1. Folk som er uenig eller kritiserer en og annen sjelden gang hva jeg skriver i et og annet innlegg hører med, jeg regner med den slags, men her snakker vi personforfølgelse utført av kjerringa med baktankene og hennes entourage, altså folk her på plattformen, de som atter en gang har meldt bloggen min fordi DEM føler seg krenka, ikke fordi jeg skriver hva jeg skriver. Patetisk, attpåtil klarer hun kalle meg lettkrenka umoden osv osv.. men alle andre smisker hun med. Synd at så mange lar seg «forføre».

    9. HVA FOR NO’!?? Hva faen ‘ikke egnet på plattformen’ når denne faktisk er hjemmehørende i et land med ytringsfrihet!??’
      Jeg tok det faktisk for gitt at slike klager ble ignorert, forkastet og glemt i en håndvending.. Dette her er faktisk overhodet ikke greit..

      1. «Vurderer om bloggen passer på plattformen», og det er i og for seg helt greit, for når man tenker over det så må jo vurderinger gjøres når de får klager fra brukerne. Det jeg derimot ikke ser på som greit er å bli utpekt som lettkrenka av kjerringa, så blir hun selv så selvkrenket at hun faktisk meldte meg, og attpåtil påberopte seg krenkelsesparagraf 202.

    10. Full støtte fra meg ! Er helt imponert over meldingen du fikk fra blogg! Visst dine innlegg er grunnlag for å vurdere om bloggen passer på plattformen ………. wtf!! Har de overhodet ikke sett kjerringbloggen og ka ho holder på med 😡😡😡 Det virker jo som at får ho litt motsvar (motgang) så drar ho krenkekortet fort , buhuuuu 😭😭😭😭 .Rett å slett flaut å se ! Ha en fin fin dag videre 🙂

      1. Vel, jeg tenker at blogg må gjøre slike vurderinger når de får klager inn. Det er jo ikke første gang noen fra «sekten» prøver seg. Samtidig tenker jeg at de som klager retter oppmerksomhet mot seg selv også, og blir da holdt et ekstra øye med. Ingen nyhet at kjerringa tok knekken på psyken til kokken med hvordan hun holdt på. Så var jeg henne ville jeg trådt veldig varsomt nå. Takk for støtte Infragilis, og gi lyd fra deg oftere, kommentarer fra kule folk motiverer 😜🐰 fin fin dag!

      1. Altså blogg.no må jo ta jobben sin seriøst når det kommer klager, det synes jeg er på sin plass. Det jeg reagerer på er at en medblogger klager meg inn, påberoper seg å være krenka, når hun selv forsøker krenke medbloggere og kaller folk lettkrenket.

    11. Håper du ser denne. Hvis du vil kan jeg reise innom ikea å se etter Strelitzia da jeg skal til mamma i helgen og det er ikke lange veien fra henne til deg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg