Savner litt råhet og styrke!

Observasjoner observasjoner.. jeg må jo innrømme at jeg leser ganske nye blogg nå. Det har jo blitt en stadig voksende greie da en først oppdager interessante personer med interessante personligheter, blir litt kjent med, og da begynner følge den personen. Det har jo vært at jeg har anbefalt en annen blogg hist og her til de som leser min egen blogg, men det må jo sies at her er det mye hverdagsliv, mat, natur og strikketøy. Altså, det er jo et ubestridelig faktum. Og det er ikke noe galt i det, så absolutt ikke, enhver er sin egen lykkes smed, en skriver jo om det en føler seg vel med å skrive om, stort sett.

Kan det ikke være greit å bevege seg litt ut av komfortsonen av og til?

Observasjoner, observasjoner.. jeg har flere ganger, og selv vært innom det faktum at blogg har endret seg, de som blogget for noen år siden hadde langt flere lesere og fikk en del mer oppmerksomhet. Så bestemte markedet seg for å ta livet av blogg, ignorere bloggere, vende ryggen til og heller gi oppmerksomheten til vloggere, podcastere, tiktokere og sådan. Men jeg tenker at uansett hvor populære disse andre tingene blir så endrer det seg alltid når det kommer noe nytt. Blogging er en uttrykksform med bilder og tekst, den «gammeldagse» måten, men også den tradisjonelle og udødelige måten.

Mennesker kommer aldri til å slutte lese og skrive, og blogg vil overleve. Og noen blogger kan bli riktig store og populære også, som tidligere dager.. men da må en vel enten tre ut av boksen, eller ta ting litt lengre?

Jeg personlig savner at bloggere tør litt mer innenfor sine respektive sjangre… hva mener du?

To innlegg jeg har postet tidligere i dag kan du lese HER og HER.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#ytringsfrihet #influencer #ekstremsport #blogging #blogg #norge #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Selv har jeg “småplukk”fra mitt liv.. men ikke noe strikketøy..hehe… For meg er det det enkleste da jeg ikke orker (pga ME/utmattelse) Fint at noen orker å skrive om “temar”..meninger også..men det krever at man setter seg litt inn i det en skriver om..og det orker jeg ikke pr. nå… Men flott med di som orker.. Så ja takk begge deler.. 🙂 Skrev et lite innlegg om premien nå… Takker igjen ..det var hyggelig å vinne 🙂

      1. Vet hvordan det er med sådanne diagnoser, ikke ME da, men utmattelsessyndrom og sådan.. hyggelig med noen ord fra deg, skal på posten i morgen 😜👍🏾

    2. Eg opplever 99,99% av de som blogger nå som svært konfliktskye,kjedelige og feige,med det mener eg at omtrent samtlige unngår temaer,spørsmål eller kommentarer som kunne vært interessante å diskutere.
      Hjemmelivet til folk har eg aldri hatt interesse for,det blir noen ganger som «dyneløfting» og tyder på at bloggeren er i overkant mest interessert i seg selv.Kan ikke med sånne folk og bloggere..
      Eg savner tiden før Egmont eg og,det var mer «liv i leiren» den gangen
      Eg sluttet å blogge på grunn av to ting,det ene var at eg oppdaget sannheten om en annen blogger,det var slett ikke pent og eg ville ikke være en del av den «klanen» mer.Det andre var at eg ikke ønsket å være med på å sponse en bloggplattform som blei mer og mer kommersiell.
      Godt nytt år,Bunnytrash og takk så mye for det gamle ⚡️💥🌹
      Hilsen synskepeggy.

      1. Vel.. jeg opplever at spekteret er bredere og bloggerne mer voksen, jeg savner ikke silikon og lepper, kroppspress, brystimplantater i rompa og barbie-syndromer. Men at folk er redde for å stikke seg frem og si noe for å påvirke, den er jeg enig med deg i, jeg prøvde i går å oppfordre til at folk sier fra om den pågående hetsingen av uvaksinerte, men det så ikke ut til å affektere noen. Da forteller det meg at folk lar det skure og gå, en kan ikke fordømme mobbing samtidig som en bare sitter og ser på mobbingen. Da er man jo medskyldig. Jeg savner at bloggere i dag hever stemmen og tar tilbake litt av den makten som en gang var. Personlig er jeg fornøyd med Egmont/blogg.no, man er mer tilgjengelig her, og bloggen er enklere i bruk. Men det negative er at når det skulle være noe så er det ikke akkurat effektivt med et supportsystem som består av én enkelt person. Godt Nyttår SP 😜👍🏾

    3. Såg Document.no hadde ein artikkel i dag, om nokonlunde same tema, når det gjaldt norske journalister. Flesteparten av dei har vorte feige, og våger ikkje å grave i saker, men skriv berre om slikt dei ikkje kan få tyn for, meiner Document.no.
      Det virker som om det er ein gjennomgåande trend i det norske folk.
      Alt skal vera så glatt og snilt, og ingen må krenkast.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg