SAVN!!

Nå savner jeg Ella og Ariel. Det har jeg gjort hele tiden, men nå begynner jeg virkelig å kjenne på det. Vil kose med dem og ha dem rundt meg. Gleder meg til det!

Ella og Ariel er på hyttetur med tante Tone. Dehar ferie på et lite sted som er en idyllisk perle rett og slett, et lite tettsted i indre Oslofjord. De koser seg masse, får gå fritt inn og ut, på bildene ser dere Ariel sofaen ute og Ella inne.

Stedet har veldig gode turmuligheter og der er flere strender og badeplasser, blant annet rett utafor. Så nei, jeg bekymrer meg ikke for jentene. Bare savner den. Jeg vet de har det bra.

Og bra har vi det her også, haha.. nå skal vi ut å spise. Ikke noe bombe det. Elsker å spise ute på restaurantene her 🥰🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#ariel #ella #mops #ferie #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Så sannelig min hatt!!! Der har du jammen vært på moskebesøk. Ja, jeg syntes jo du fortjente ferie så du kanskje ville blogge litt mindre og slippe andre til på de topplassene hehe, men jeg ser jo at du passer godt på topplassen selv når du er på ferie, eller så er det disse bloggleserne mine som jeg har for få av til å komme lenger opp enn jeg er hehe. Kos deg fortsatt på ferie:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg