Så tåpelig at det er kvalmt!

Statsstøttede media bruker disse dager til å fortelle oss andre hva norske idrettsstjerner, realitystjerner og politikere etc tjener. Vi får vite hvem som er rikest i vårt land, hvor mange kroner som skiller den ene fra den neste. Altså, skattelistene for inntektsåret 2021 er offentlige fra i dag onsdag 7. desember. Media forteller oss i sine artikler hvordan man leser tallene som offentliggjøres og så videre. Her i Drammen har Drammens Tidende postet utallige artikler, det er i mine øyne så tåpelig at det er kvalmt. I en ingress skriver de «Fjorårets skattelister offentliggjort. Skal du sjekke deg selv og naboen?».

Naboen, Sophie Elise, Kristian Nergaard, Magnus Carlsen og Viktor Hovland. Jeg vet bare hvem to av disse er, unntatt naboen. Hvorfor skulle jeg bry meg om hva de tjener, hva de har av penger? Jeg bryr meg mer om de som ikke har, og hva man kan gjøre med det, jeg bryr meg mer med at vi hverken har fått juleskinke, pinnekjøtt eller ribbe i hus i år. Og at det er veldig mange som ikke får julemat i år.

Hvorfor er media så opptatt med å gni fattigdommen inn? Trivelige folk i den bransjen gitt! Folk bekymrer seg for innkassoer og greier. Situasjonen er gått helt av støvleskaftet. Jeg benytter dagen i dag til å be folk være varsomme og tenke over hva jeg skrev tidligere i dag: «Vær forberedt». – Bunny

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#skattelister #januarsmellen #januar #2023 #vanligefolkstur #norge #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
      1. Ja så absolutt driter jeg i hvor mange millioner disse folka drar inn, jeg spyr av hvordan disse journalistene i det ene øyeblikket skriver om matkøer og inkassosaker og i det neste.. dette!!

      1. Så at du la ut om samme greia fem minutter etter meg. Det jeg ikke har fått med meg er om det fremdeles er slik at jeg kan sjekke hvem som har sjekket mine skattelister?

        1. Ha’kke peiling! Jeg unngår konsekvent de sidene der, men jeg kan vel ikke se for meg at det lar seg gjøre..
          Jeg skulle på sett og vis likt å vite det dersom noen skulle ha så forbannet lite å ta seg til at de gravde frem formueforholdet til en restaurantansatt blogger. Jeg mener.. Mer patetisk får det vel knapt nok blitt *haha* 🤭

          1. Jeg logget inn der nå. Jo man får opp hvem som har vært inne og sett på seg. Til nå er det ingen andre enn jeg selv som har sjekket meg, haha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg