Så snill er jeg bare IKKE!!

Dette dukket plutselig opp på sosiale media, ei venninne la det ut. Jeg måtte le litt, det er jo faktisk genialt. Likevel, så snill, så positiv er jeg helt klart ikke. Så positiv har jeg ikke noe ønske om å være, om å bli, ei hadde jeg klart det heller!

Folk må bare holde ut min negativitet, mine krasse ord og whatever. Her på blogg har jeg skjønt at to tre troll tiltrekkes av min måte å være på, det på tross av av påstander om å ikke like meg, at de forakter den jeg er og det jeg står for. Da har jeg ingen intensjoner om å overøse dem med min kjærlighet og positivitet for å få dem til å forsvinne. De er jo fans, de næres jo på meg. De har jo ikke bedre ting å ta seg til stakkars. Hvorfor ellers gi meg klikk og oppmerksomhet hver dag her? De er jo en del av å bygge bloggen min. Ingen tvil om det. Så hvorfor skulle jeg være så positiv og rosenrød at de forsvinner? De har jo ikke noe å vinne på å stalke meg, men det har jeg, hvert klikk og besøk teller. Da når jeg ut til flere. Det er jo sant.

Så med det sagt så tenker jeg at det er best å være meg selv, åpen, ærlig og rett fra levra. Si hva jeg tenker, mener og føler. På godt og vondt, negativ som positiv. Å konstruere et glansbilde av meg selv ville bare vært falskt, og hvorfor skulle jeg være det? Hvorfor skulle jeg prøve å være godhetstyrann og konstruert politisk korrekt? For å lure folk til å tro at jeg er et bedre menneske enn jeg er? Som disse trollene? Haha.. nei, jeg finner ingen grunn til denslags. Jeg foretrekker ekte. Jeg foretrekker meg, som jeg er. Jeg liker meg. En spesiell type ja.

Nonetheless, energien min bruker jeg jo likevel på hva jeg synes selv er positivt. Å stå opp for hva jeg mener er riktig. Jeg følger jo instinkter og magefølelse, egne erfaringer og opplevelser av et liv levd. Av livet skal man lære. Så når det kommer til andre mennesker bruker jeg heller min tid på de jeg føler er bra mennesker. Jeg kan reise langt for å støtte de jeg mener selv er verdt det. Livet mitt har alltid vært rikt når det kommer til andre mennesker.

Jeg trenger ikke være venner med alle jeg møter, men det er de som ikke bruker all sin tid på folk dem ikke liker, jeg selv liker best. De som ikke utgir seg for å være noe dem ikke er, de som ikke bruker andre mennesker for å hevde seg selv. Her på blogg er det lett å bruke ting som skjer i bloggverdenen som eksempel. Jeg kommer jo aldri til å like noen som setter karakteristikker på andre for å selv forsøke fremstå som gode. De avslører seg selv. Egoisme og sjalusi har aldri vært sjarmerende, tvert imot.

Når noen kaller meg ditt og datt fordi jeg mener ting, hva gjør de personene bedre enn meg da? Ethvert oppegående menneske skjønner jo, eller burde skjønne, at når man bedriver denslags er man jo ikke bedre, men verre. Kall meg hva dere vil, jeg vet hvem jeg er. Og jeg er faktisk bedre, og det er trollene som stadig forteller meg at jeg er bedre. Uten troll så hadde jeg kanskje følt meg som et dårlig menneske. Da hadde jeg ikke fått alle tilbakemeldingene på at det jeg gjør er riktig. Altså når troll kritiserer, da VET man at man er i riktig kjørefelt. Så nei, jeg vil ikke være så positiv at de som er negative rundt meg forsvinner. Jeg er heller meg, for da føler jeg meg bra, fantastisk til tider. Så kan jeg glede meg over de som liker meg for den jeg er, for jaggu er det noen av dem også. Det som er med troll er jo at jeg trenger jo ikke slippe dem inn, i mitt hjem bor det kjærlighet 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunny #bunnytrash

7 kommentarer
    1. 🤣🤣🤣 Veit du, så snill er ikkje eg heller.
      Eg liker deg best slik du er, fornufteg, snill, etterretteleg, ærleg og beint fram. Den dagen du, ikkje at eg har tru på det, verte PK, då har du mista meg.
      Ein av dei tinga eg elskar mest, er når PK- folk dreg i gong med simpel hersketeknikk. Med “mastergrad” i hersketeknikk frå eitt kjent akadami, så får mølla vann på skovlane med ein gong.
      Berre elsker når eg får diskutere med slike.
      Eigentleg er eg jo snill 🤣, som tek på meg å undervisa dei, men dei opplever det garantert ikkje slik 🤣.
      Eg opplever at du og er svært flink på det området, og det liker eg 😊.

      1. Ser hva du mener, men disse evner ikke diskutere, bare slenge dritt, diktere hva andre skal mene. De har ikke noe liv, da er det ikke noe å diskutere, haha..

        1. Nei, dei evner ikkje å diskutere, så det gidd eg ikkje. I staden for, så stiller eg spørsmål, som gjer at dei verte framstilt som dei dumskallane dei er.
          Kunnskap er makt, heiter det, og det er ytterst få av deisse som har kunnskap om det dei prater om, og det er svært enkelt å få dei til å avsløre seg.
          Det heiter og, at mot dumskap kjempar sjølv gudane fåfengt, så det nytter ikkje å diskutera med dei. Det er fåfengt. Då er det betre å få dei til å avsløra seg sjølv 😜.
          Dei skjøner som regel ikkje at dei er avslørt før det er for seint, og då er det morsomt å sjå reaksjonane 🤣.

          1. Vel, hun Bien driver å flyr rundt i kommentarfeltene hos andre bloggere og skriver dritt om meg i sin fortvilelse over at jeg har i innstillingene gjort at kommentarene hennes havner i spamfilteret, hehe.. du må gjerne stille henne spørsmål, men det virker som om ganske mange skjønner hva greia er, hun skifter nok navn snart nå stakkar. Det er jo litt trist med sånne, men sympatien min er sterkt begrenset når det kommer til slike mennesker.

            1. He he. Eg stilte henne nokre spørsmål på eitt fb-innlegg. Som dei fleste som verte avslørt som kunnskapslause hyklerar, så sletta hu kommentaren sin, og dermed og mine spørsmål.
              Eg er og rimeleg sikker på at hu har blokkert meg på fb, for eg har ikkje sett ein einaste kommentar frå henne sidan. Nei, der er det nok ikkje von.
              Sympati 🤣🤣. Sympati skal me ha med folk som lider vondt, og dumskap kjem ikkje under den kategorien.

    2. Nei, så snill og positiv trenger man ikke å være! Man skal aldri gjøre ting for å tekkes andre uansett! Vær den du er – det er flott! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg