Så herlig!!

I går hadde snuppen min og jeg besøk her hjemme av et vennepar som bor langt ut på landet. Har ikke sett dem på to år, så det ble kjempemoro!

Vi storkoste oss med masse digg dem hadde tatt med. Det ble spekemat og eggerøre, grønnsaker, potetgull og chillidip, pluss pluss. Det ble Irish Coffee, røde drinker og sure shots som jeg nå har begynt å kalle for vaksiner. Det ble noen vaksiner på meg for å si det slik.

Digg!!


I dag er det søndag. Ligger på sofaen og er alene hjemme. Drev å trykket litt på SnapChat som jeg sjeldent gjør. Der fant jeg en sånn greie hvor man plasserer et selfie-bilde av seg selv, så kan man lage små figurer som beveger seg. Så med det har jeg ligget her og ledd litt.

Hahaha.. moro!

Dessverre fikk jeg ikke til å legge dem inn med bevegelse her i bloggen, men men.. 😂

Nå skal jeg prøve å se en ny serie (altså ny for meg) på NetFlix, den heter Ratchet. Har hørt flere si den er veldig bra, så da satser jeg på det. Hvis noen har andre NetFlix-serier (og filmer) å anbefale meg så legg igjen titlene i kommentarfeltet lengre ned!

Snuppen min er på kveldsvakt, så han er ikke hjemme før i 23-tiden i kveld. Til da skal jeg ha laget lasagne med MASSE ost som vi skal kose oss med 😜

Takk for titten og riktig god søndag til dere alle 😘

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#snapchat #jatillivet #kjærlighet ❤️

2 kommentarer
    1. Åh lasagne er digg. Når det kommer til Netflix så vetjeg ikke om du har samme smak som meg, men jeg likte hvertfall the haunted samlingen som består av 2 serier. Utrolig spennende og litt creepy, men det er sånt jeg digger.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg