Røsk meg i underlivet!!


Hellige måne for et nydelig vær, det var meldt i morgen, men det kom i dag. Knall blå himmel, sol og tyve grader. Der jeg kommer fra er det nesten varmeste sommerdag i juli, hahaha.. det er noe av det beste med Drammen, flest soldager, lengste sommeren.

Dette passet meg bra, for jeg hadde bestilt meg høstjakke på nettet, i to størrelser, så i dag skulle jeg gå ned til butikken og returnere den størrelsen som passet meg minst. Derfra til en annen butikk for å kjøpe egg nudler og oliven. Og derfra til en tredje butikk for å handle resten.

Vi får besøk i helga, og da skal vi kose oss med BunnyTrash eggerøre, røykalaks og spekemat med spicy potetsalat og mer til. Og selvsagt mye forskjellig godt i glassene. Det som var så deilig morsomt var alle tilbudene jeg fant underveis. Steinbitfilet (400 gram) middag til to for 20 kroner. Det havnet fem slike i vogna. Torskefilet (400 gram) 30 kroner. Et par slike havnet også i vogna. Røkt svinekam (500 gram) 40 kroner. Nå skal jeg ikke ramse opp alt, men jeg ble veldig fornøyd. Skal lage Fårikål på fredag, og da lager jeg for tre dager, da er det fint å finne ny og fin hodekål til 3 kroner kiloen.

Så var det timingen da, jeg starta på 5:2 dietten i går og hadde første fastedag. Da er det jo helt genialt å finne så masse hvite fiskemiddager til fastedagene i flere uker framover. Så blir det svinekam i dag med litt grønnsaker, potetbåter med skall og grønnpeppersaus.

Yupp, her ble det mye mat og kostholdprat, men kan hende det blir det framover. Jeg tenker det kan være inspirerende for andre å se at dette fungerer og resultatene av bare noen enkle endringer i hverdagen. I hvertfall fikk jeg mye gode tilbakemeldinger da jeg gikk ned 28 kg for en tid tilbake siden. Var flere som tok grep da og kontaktet meg for råd og tips. Og jeg svarer alle jeg, bare hyggelig!

Har gått 6-7 kilometer i dag, det er helt greit på en «ikke-fastedag», videre skal jeg styre og stelle her. Skifte på senga da det har blitt mye damesøl fra disse menstruerende firbeinte jentene våre. Vaske klær og litt sånn. Det er så deilig med dager som røsker meg i underlivet, da er selv ting som er «kjedelige» ganske så moro egentlig 😜😘


Følg gjerne:

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#mat #kosthold #tur #mosjon #tilbud #fisk #husarbeid #klesvask #52 #diett #faste #sol #sommer #glede #drammen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg