Rosa pingu-pakke i posten!

Ella var småirritert på meg, det lå pakke på gulvet og hun fikk ikke åpne. Hun elsker pakker hun også. Ser hun noe som kan ha «innhold» så er hun rask på beina. Om vi får gjester og noen setter en veske eller sådan på gulvet, så hopper hun til og skal dypdykke i vesken. Det KAN jo være noe snadder der!! Jeg skjønner henne, pakker ER jo GØY!!

Men vi gjorde en «deal», hun og Ariel fikk servert middag på «sølvfatene» sine, så fikk jeg åpne pakken MIN i fred!

Yuppersan, her kom pingvinene, blomsterpinnene, som jeg overtalte en kjær medblogger, ei «gal tante» til å selge meg, selv om de ikke var til salgs, hehe.. hun var jo ikke vanskelig å overtale da, snill som hun er. I pakken lå også en gjennomsiktig ballong full av glitter. Den var ikke bestilt! Jeg får blåse den opp til bursdagen min da, selv om jeg ikke har intensjoner om bursdagsfest og feiring her hjemme. Dere gjetter sikkert hvem som har laget disse og sendt dem?

Anyways, de er dritkule sant??!!

Happy Bunny 🐰🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#pakke #bunnytrash #bunny

6 kommentarer

Siste innlegg