Regnbuepannekaker – gratis oppskrift!

Hehe.. helt ærlig så ble jeg redd da jeg så vår alles kjære medblogger «AllansVerden» i dag hadde postet et innlegg kalt «Mine deiligste desserter». Hvis den desserten på forsiden var den utvalgte til å fronte innlegget om flere deilige desserter så ble jeg såpass skremt at denne gangen måtte jeg forbigå dagens innlegg fra Allan. Det var synd, for Allan er jo en vittig mann, men desserter skal friste, ikke skremme, tenker nå jeg ihvertfall. Jeg sa fra til Allan jeg, hehe.. og så sendte jeg han et bilde av siste desserten jeg spiste, og han var enig i at den så lekker og god ut, faktisk ordrett sa han «den desserten kunne jeg spist til dessert hver dag». Er dere nysgjerrig på hvilken dessert så må dere scrolle dere tilbake til torsdag.

Anyways, jeg fikk melding fra Amsterdam i dag. Og med Amsterdam og dessert i hodet så skal jeg dele en oppskrift med dere. Det er ikke min oppskrift, og jeg skal ikke unnlate å si hvor oppskriften kommer fra, ei skal jeg heller ikke skrive som jeg har sett en annen medblogger gjøre «jeg så noen andre laget dette», og kopiere, slenge litt rødløk og paprika på toppen og late som ingenting, istedet for å skrive «denne ideen hentet jeg hos, ble inspirert av» eller whatever.. skulle jeg for eksempel laget en av dessertene til Allan så skulle jeg fint sagt/skrevet det, med eller uten en vri på den. Såpass til respekt for mine medbloggere har jeg at jeg ikke omtaler dem som noen «hvemsomhelst» såfremt de ikke sier at de ikke ønsker å bli omtalt, eller melder meg til blogg support for å ha skrevet deres navn.. så denne pannekakeoppskriften og bildet over er fra vår alles kjære Steph Van De Ven.

Denne stekepannen hadde jeg lyst å bestille, den er på tilbud til $13,99, men med $50 i frakt lot jeg det være. Jeg sendte heller melding til Steph og spurte om det er noen steder i Nederland jeg kan finne den når snuppen og jeg skal dit. Istedet for å betale en formue å få sendt en stekepanne helt fra New Jersey.

Jada, jada.. hehehe.. søndag.. fikk skrivekløe her nå, og noen av dere vil vel egentlig bare ha oppskriften på disse fargerike deilige pannekakene.. well, here it goes: Rainbow Pancakes!

1 kopp hvetemel.
1 1/2 ts bakepulver.
3 ts sukker.
1 kopp melk
1 pisket egg.
2 ss smeltet smør.
100 mg cannabisolje.
1 kopp oppskåret frukt etter eget valg.

Mat/konditorfarger.

Visp sammen mel, bakepulver, sukker, salt. Tilsett egg og melk. Bland cannabisoljen med det smeltede smøret og bland det grundig inn i blandingen. Sett komfyren til middels varme. Kle en stor stekepanne med smør. Bruk en kvart kopp røre (pluss mat/konditorfarge) til hver pannekake, stek til røren bobler. Vend deretter pannekaken og la steke i ytterligere 30–60 sekunder eller til den er gylden. Gjenta prosessen til røren er borte. Topp med smør, sirup, oppskåret frukt og/eller pisket topping. Nyt!

Link: «Cannadish Rainbow Pancakes».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#dessert #pannekaker #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
      1. Ja, dette er hva man kaller et avslappende, men likevel et fargerikt måltid. Kribler i magen etter å komme meg til pannekakehuset mitt i Amsterdam 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg