Rar pingvindag đŸ€Ș

vibbedille.blogg.no

Dette ble bare en sÄnn «rar» dag som jeg egentlig ikke liker. Jeg gikk ned til sentrum, tenkte jeg skulle stikke innom frisÞren min, for en liten klipp. Men han var ikke der. Disse tusseladdene som var igjen i sjappa var nedslÞvet pÄ ett eller annet, vÊret kanskje, hÞhÞ.. sÄ de fikk ihvertfall ikke klippe meg. SÄ da tenkte jeg at jeg til ei forandring kunne gÄ et annet sted. FÞrste sjappa jeg gikk til lÄ frisÞren pÄ ventesofan og sov. Glem det, jeg gikk videre, sÄ var jeg innom et sted der det var lang ventetid. SÄ til et sted midt i sentrum, der skulle de ha 650 kroner, sÄ da ble jeg gnien. Jeg trenger egentlig ikke klipp, jeg ville liksom bare «freshe» opp litt til Pride i helga, men 650 for et par centimeter og litt skjÊring hist og her for Ä lage rufsesveis, nei, det kan dem bare glemme fra meg.

Det er lummert her i Drammen i dag, litt sĂ„nn trykkende og varmt, samtidig som det smĂ„regner og er totalt overskyet. SĂ„ nĂ„r ting ikke ble som jeg hĂ„pet, sĂ„ ble humĂžret litt trykkende ogsĂ„. Men jeg fortsatte turen min og gikk til kjĂžpesenteret for Ă„ gjĂžre noen lette ĂŠrender der. Jeg skulle ha instant kaffe pĂ„ Normal og litt kjemikalier til Ă„ Ăždelegge ozonlaget med. Slik spray med farge som en kan vaske ut. For litt siden hadde de flere farger, rosa, grĂžnn, lilla.. i dag hadde de bare grĂžnn. Jeg skal IKKE ha noe grĂžnt i hĂ„ret đŸ€ź

SÄ da fÄr jeg se i morgen da, om det kan bli en liten klipp i det minste. Har jo pÄ en mÄte planlagt antrekk og sveis til lÞrdagen, men som sagt, det gjenstÄr Ä se. I dag er jeg ikke sÊrlig positiv, har mest lyst Ä sove.

Men positive lysglimt har det vÊrt. Da jeg kom hjem stod snuppen min pÄ balkongen her i full vindusvask! Dét likte jeg veldig godt! Han har vaska ikke bare balkongvinduene, men ogsÄ vinduene mellom stua og balkongen, OG soveromsvinduene!!

Og en annen ting. Vibbedille postet et innlegg tidligere i dag som handlet om emballasje og innpakning nÄr hun selger alle disse tingene sine. Hun hadde der lagt ut et bilde av to sÞte pingviner hun har laget og pakket inn og brukt som illustrasjonsbilde. Jeg elsker pingviner, DE fÄr virkelig humÞret mitt opp. Fantastiske skapninger. SÄ jeg skrev at jeg ville kjÞpe de to pingvinene (som egentlig ikke var for salg, haha..) og det fikk jeg!! Jeg elsker nÄr Vibbedille lager duppedingser og ting og tang, det er disse figurene og kreativiteten jeg liker best med bloggen hennes. Og nÄ blir det altsÄ pingviner i et par av blomsterkrukkene mine her!!

Bildet Þverst har jeg rappa hos Vibbedille, hun tilgir meg nok, pingvinene er jo likevel mine, hehe.. for de av dere som ikke har fÄtt med dere hvem Vibbedille er, sÄ er hun ei kul «tante» som strikker, maler pÄ klÊr, lager smykker, armbÄnd og myyye, myyyye mer. Hun tester ut og finner pÄ ting, sÄ det er jÊvlig gÞy nÄr hun poster disse innleggene av ting hun har laget. Ikke sant, fordi hun har en blogg der hun poster alt dette og viser fram, og noen ganger gir hun bort ting og selger en del. Jeg har bÄde smykker, og bamser (kaniner), figurer, blomsterpinner og duppeditt og duppedatt hun har laget. Det er ikke tull, hjemmelaget og kvalitet!! SÄ sjekk ut den bloggen innimellom, den er GØY!!

Takk for titten og takk for i dag 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og fĂžlg gjerne Bunny i egne grupper pĂ„ Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

FÞlg Bunny pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny pÄ Facebook: Link!!

#pingviner #vibbedille #bunnytrash #bunny

10 kommentarer
    1. 😂 – skulle jo huska pĂ„ deg & pingviner da jeg titta innom V tidligere !
      Men hue mitt var fullt opptatt med Ă„ fĂ„ kommet meg avgĂ„rde til Hi-Fi Klubben. Endelig ny CD-spiller og forsterker i hus ! Rein medisin ❀. Skal hĂžre musikk resten av kvelden 👌😃

        1. ❀ me too! Itt’no knussel med musikkanlegget. Patos Lyric hĂžyttalerene mine mĂ„ ha passende venner 😉.
          Lynet tok knekken pĂ„ gamleanlegget, og det er SÅÅÅÅ deilig Ă„ ha lyd igjen !!!!

          1. Skulle gjerne gÄtt tilbake til godt gammeldags anlegg igjen. Denne planken skremmer meg bÄde pÄ nederlandsk, urdu og kinesisk!!

    2. SÅ gþy Bunny 😀
      Pingvinene dine flakser avgĂ„rde i morgen 🙂
      I kwell blir det Ă„ perle meg et par ny hehe

      Klem Vibbe 🙂

    3. Kjedelig nĂ„r en ikke fĂ„r utfĂžrt det som tenkt. Men i morgon, i morgon… 😉
      Koselig Ă„ komme hjem til vinduer som ble vasket, mĂ„ nok her ogsĂ„…ta vinduene.
      Enig, pingviner er knallmorsomme <3

    4. SĂ„ det synet som mĂžtte deg i det du gikk inn i salongen, var frisĂžren som lĂ„ Ă„ snorket pĂ„ sofaen!? Hva er det som foregĂ„r i den byen der, egentlig!?? *hahaha* 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg