Pupper- og penisskyer!

Jeg var snar å klikke inn på bloggen til ZoeticWorld da hun postet et innlegg kalt «Puppeskyer», altså pupper er jo fascinerende. Og det forsidebildet måtte jeg jo se nærmere på, og yupp, til min store overraskelse kalles fenomenet for puppeskyer, også kalt mammatus-skyer. Aldri hørt om det før jeg, langt mindre sett, men dere kan lese mer om det med å klikke på linken lengre opp, da kommer dere direkte til innlegget til ZoeticWorld, om dere ikke har lest det før.

Når jeg leser slike ting så setter denne «tullete» hjernen min igang masse greier, og det er jo attpåtil en homofil hjerne, det vil si, en hjerne som er enda mer fascinert av menns kroppsdeler en kvinners, altså brystkasser og peniser er liksom mer interessant enn vaginaer og pupper, for å si det sånn. Yupp, så da måtte jeg jo google «Penisskyer» for å se om det også er en greie. Og jaggu fant jeg det, haha..

Ikke helt det samme da, men et par bilder av noen skyer som for de spesielt interesserte kan oppfattes som peniser, så fant jeg også en artikkel om penisskyer, men i dette tilfellet handlet det ikke om skyer på himmelen..

Artikkelen omhandlet en sak i byen Aukland på New Zealand hvor mange innbyggere har vært voldsomt utilfredse med fire nye skulpturer, som hadde blitt hengt opp ved en togstasjon der. Skulpturene var kalt «Transit Clouds» og kunstnerenes (Gregor Kegar og Sarah Hughes) forklaring var at disse skulle forestille skyer, ikke peniser. På kveldene blir det tent lys i disse så de lyser i forskjellige neonfarger, og det er Auklands byråd som har betalt for projektet, hvilket rundt regnet kostet hva som tilsvarer halvannen million norske kroner.

Ikke alle borgere i Auckland var like tilfredse med at en så stor en del av deres skattekroner hadde blitt brukt på svevende neonlysende penis-skyer. Uttalelsene i lokalavisen var som «wtf, det ligner jo en pikk og et sett baller!». En annen uttalte «hva faen er det der for noe? Det der har aldri vært en sky. Det ligner en gigantisk penis!» Mange borgere var rasende over de penis-lignende skyene, men kunstnerne sto ved sitt at kunstverket ikke skulle forestille peniser. De uttalte den gang at folk i byen ville nok etterhvert sette pris på skyene når de først har vennet seg til de fire svevende penis-lignende aluminiumsskulpturene.

Penisskyene på New Zealand eksisterer, og jeg måtte jo ta en nærmere titt. Når det er lys i dem synes jeg ikke de ligner på peniser, jeg synes faktisk det var ganske kul kunst, noe overpriset, men kule likevel. Men på bildene tatt på dagtid, når det er lyst og neonfargene ikke er slått på, så ser jeg også ganske tydelig gigantiske pikker, hahaha..

Hva ser dere?

Anyhow, her ruller kvelden unna, jeg tenker det hadde vært råkult med gigantiske penis-skyer svevende her på Fjell i Drammen, da i lysende regnbuefarger. Gjerne en over moskéen, haha.. men, men, det blir hverken pupper eller pikk her i kveld. Jeg skal rusle en tur med jentene, deretter er det å lage kveldsmiddag til snuppen min som kommer hjem fra seinvakt. Så ha en flottersfin kveld alle sammen, og kos dere like mye som vi skal i kveld 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#puppeskyer #mammatysskyer #penisskyer #transitclouds #bunny #bunnytrash

3 kommentarer
    1. Ja, jeg tror jeg bare har sett penisskyer før, og IKKE puppeskyer i alle fall 😀 Men stort sett er det bare små uskyldige kattepuser som tasser fredsommelig der oppe 😀

      1. Jeg tror aldri jeg har sett kattepuser, men mye mye annet, skal kikke litt oftere på skyene, kanskje finner jeg noe spennende å dele en dag..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg