Privatliv og pizza.

Hjemmelaget pizza sto på menyen i dag, sånn ordentlig hjemmelaget. Snuppen min fikk så inderlig lyst på kjøttdeig faktisk. Så da ble det slik, hjemmelaget pizza med kjøttdeig, svensk pepperoni, svensk gaudaost og rødpaprika. Tomatsaus med løk, urter og chilli. Vi har bare spist halve, så da blir det pizza i morgen også, haha..

Ellers er det bare stille og rolig her hos oss. I går var det søndag, og den dagen er sofadag, Netflix og sådan. Lørdag var et par venninner på besøk her, det var skikkelig moro. Spritzers, drinker, shots, musikk og masse snacks. Ble ganske bedugget og plutselig fikk hun ene venninna vår en ide om at hun ville at jeg skulle sminke henne. Jeg sa at jeg kan ikke sminke andre, det er jo ikke noe jeg har brukt å gjøre. Men hun ga seg ikke, så da fløy det en faen i meg og jeg klinte til med masse blått rundt øynene på henne og tømte deretter på med masse blått glitter. Så gjorde jeg faen det samme på meg selv, masse lilla rundt øynene, og lilla glitter. Så ikke vettig ut i måneskinn..

Midnatt busset vi ned til byen, og da hadde vi jo selvsagt glemt at vi så ut som horer fra 80’tallet, så det var litt kleint å våkne «til livet» igjen i går, se meg i speilet og nesten pisse på meg av sjokket som møtte meg. Hellige kaninmåne og glitrende snøsokker, det var jævlig altså… haaahaa..

Rolig i dag også. Denne uka skal Ella til veterinær, det gruer jeg meg litt til, men slik er det bare. Og så har jeg jo bursdag da, det blir ikke mer feiring på selve dagen enn at snuppen min og jeg drar ut for å spise. Det blir da på en restaurant vi ikke har spist hos før, så det gleder jeg meg til. Er litt spennende å prøve nye steder synes jeg.

Håper alle dere der ute som titter innom bloggen har en fin mandag. Ta vare på hverandre og husk at ingen mennesker er like, ingen er enige om alt. Samfunnet har en kjedelig utvikling, så da er det desto viktigere å huske at uten kjærlighet er livet ingenting. Velkommen innom igjen, verdsetter veldig at dere er her 🐰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#bunnytrash #bunny

6 kommentarer
    1. Skulle gjerne likt å se hvordan dere så ut 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 Her er det stille og rolig i dag også. Vært en tur på landet. Ikke annet 🙂

      1. Det skulle du ikke likt å sett, da tror jeg du hadde blitt flau på våre vegne, hahaha.. greit å starte rolig, så blir det mer fart utover i uka 😜🐰

    2. Så dumt at du glemte å legge ut bilde av hvordan du så ut, da, hihi….! 🙂 dårlig gjort å snyte oss for opplevelsen! Krysser fingrene for at veterinærbesøket går greit! Og bursdagen din må du kose deg på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg