Pride-fabulous!


Tok meg en lang spasertur tidligere i dag i dette nydeligste været vi har nå, I love it! Da jeg kom hjem oppdaget jeg dragen naboblokka har fått på taket. De andre blokkene har svarte drager for å holde målene borte, men naboblokka har fått en «pride-drage».


Dette er Fjell i Drammen, fordommene mot homofile og pride er overalt. Her er mye islam, ideologiske møter i kjelleren på Fjell-senteret, og stor-moské rett ved snuplassen til bussens endestasjon. Men likevel er det begynt å poppe opp litt pride-flagg rundt omkring.


I naboblokka hvor de har fått pride-drage så jeg noen flagg i et kjøkkenvindu. Og i vår blokk, 69, selveste homoblokka, så har naboer i andre-oppgangen flagget med stort flagg fra første dag i juni. Vi har nettopp hengt opp vårt.


Ja, det er virkelig fine dager for tiden. Det må bare nytes. Jo mer pride-flagg jeg ser desto større tro får jeg på mennesker. Folk må bare tenke og si hva dem mener om pride, men det er ikke komme unna at det handler om aksept, likeverd og kjærlighet. Har man ikke det i livet sitt, i hjertet sitt, da har man ingenting.


Selvsagt er det våre vinduer, vår balkong med masse planter, farger og liv. Ja til livet og kjærligheten. Riktig fin kveld til dere alle 😘


Tusen takk for at dere leser, håper dere vil følge bloggen, det kan dere gjøre på MeWe med å klikke på denne linken —> BT!! Eller dere kan følge bloggen på Facebook med å klikke på denne linken —> BT!!

Eller dere kan klikke dere direkte inn på bloggen anytime her: Bunny Trash.

Ja til livet og kjærligheten 💜

#religion #pride #aksept #likeverd #kjærlighet

❤️🧡💛💚💙💜

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg