Politibesøk igjen.

Da er jeg på besøk hos politiet igjen. Rart det der, tredje gang i år. Jeg som ikke engang bruker være særlig i denne delen av Drammen. Men slik er det. Var jo ekstra «heldig» at her var brannøvelse da jeg kom, og nå etter en time har endelig alle besøkende sluppet inn på huset. Så da er det bare å vente. Jeg er jo tålmodigheten selv, haha..

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#politi #drammen #bunny #bunnytrash

6 kommentarer
      1. Ikke rotet meg oppi noe, jeg er bare Bunny jeg, ikke ei skrikeberte som anklager enhver på sin vei for psykisk terror og hat, tilogmed datateknologi konspirerer 🤪 unnskyld at jeg ler 😂 forresten, ikke unnskyld 🤪

          1. Neida, etter jeg anmeldte så fant a seg noen andre å skrive om som forfølger og trakasserer og whatever.. derfor jeg måtte le. Selv var jeg bare på stasjonen og fikk meg pass 😜👍🏾

      1. Ja, har merket meg at dem har masse kjenninger jeg helst ikke vil ha med å gjøre. Heldigvis gikk det veldig raskt etter vi fikk komme inn på stasjonen, jeg fikk den hjelps jeg trengte 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg