Planlegger vi bryllup??!

Nei, det gjør vi ikke. Så der fikk dere svaret på det. Jeg har vært gift, og det er for meg en hellig institusjon, og ikke noe man tøyser med. Det er min personlige mening.

Nok en fantastisk helg er over. Lørdag, altså forleden dag hadde vi en liten hjemmefest her. Som dere vet så er jeg jo Balkongkongen, så da hører det med at man tar seg en liten fest på balkongen her innimellom. Det kom venner som vi ser titt og stadig, og det kom venner vi ikke har sett på lenge, og det kom to helt nye sjeler her også. Det ble en livete gjeng, og det ble diskusjoner, latter, masse drinker og shots, spekemat, potetgull og dip. Og masse bra musikk selvsagt.

I går fredag var vi ute og spiste, så dro vi på konsert, og det var helt amazing. Vi har ventet tre år på denne konserten, og det var vel verdt både tiden og pengene. Jeg kommer til å glede meg lenge over denne konsertopplevelsen.

Link: «Stemmen fyllte hele arenaen»

I dag har jeg mest slappet av, altså er det tradisjonell søndag. For selv om fredag var lørdag og lørdag var fredag så kan søndag være søndag likevel. Har vært mye på balkongen, været er bare helt nydelig. Snuppen min gikk seg en tur, og kom da hjem med fersk sushi, så da ble denne dagen enda bedre.

Hellige kaninmåne jeg har koset meg denne helga!

Dere da, hatt ei fin helg? 🥰

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg BunnyTrash på MeWe: Link!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bunad #herrebunad # #bunny #bunnytrash

17 kommentarer
    1. Høres ut som det er flere enn meg som har hatt en fin helg 🥰 Balkonglivet er noe som jeg også praktiserer, og med innglasset balkong så kan jeg bruke den ganske ofte når andre må trekke inn 😉 Håper resten av søndagen blir fin også.

    2. Ikkeno bryllup er jo hva en må føle for sjøl – og balkongfester er ikke å forakte! Konserter er viktig i ny og ne – og velsmakende mat likeså! Høres ut som en helg med stjernestatus det der! Jeg har (bombe) vært i farta med bobilen, og kosa meg skikkelig! Ha ei fin ny uke da!

    3. Aldri vært gift, og trenger ikke være det heller 😁 Vet hvor glad vi er i hverandre uansett. Elton John skulle jeg gjerne sett og hørt. Vokste liksom opp med han. Helgen har tatt seg opp litt etter hvert. Jobb igjen i morgen. Men har kjøpt klovneneser, så jeg begynner for så vidt å bli klar.. Ha en fin kveld 😊

    4. Jepp! Jeg er vel en klovn, er jeg ikke? Bare tuller 😁Skal ha sirkus-uke med ungene om en ukes tid, så må gjøre klart. Det blir siste uke med elever for sommeren , spennende og krevende 😊

    5. Har hatt ei relativt normal helg 😊.
      I går var me fyrst på luftkjølt laurdag, i gågata her i Ørsta.
      Då kjem der folk frå heile distriktet her, og stiller ut biler med luftkjølt motor.
      Så var me på “heimen” og såg om svigerfar.
      I dag fekk eg meg ein tur opp i lia her. Ikkje så longt, og ikkje så høgt, men det er ganske bratt, så der rauk nokre kalorier allikevel. Så er det jo fint å gå i skog og mark på denne tida, når blomane knappast om å lysa opp tilværet.

    6. Det er viktig å kose seg, men man må ikke glemme å ha det artig i tillegg. Tror dere er flinke til det 😉 En ring på fingeren er ingen garanti for at kjærligheten varer.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg