PEEK A BOO!!

Helt siden jeg begynte å lese bloggen til Vivian Brosvik aka «Mamma på hjul» og begynte å bli litt ‘kjent’ med henne så har jeg hatt lyst å treffe henne. Jeg liker fightere, og hun er en ordentlig fighter!!

I dag er vi blitt naboer på Egmont/blogg.no sine sider, det er jo veldig hyggelig, sååå PEEK A BOO!!

Det har seg slik at det er noen folk som har funnet interesse i spesielt to av innleggene mine de siste dagene.

Disse to er:

«En voksende og stygg ukultur i Norge»

«Disse er ikke antivaxxere, men vaksinerte!!».

Det synes jeg er veldig bra, for dette er viktige innlegg som jeg synes alle burde få med seg, ta til etterretning, og gjøre noe!!

Dere som ikke har lest disse innleggene, GJØR DET NÅ, bare å klikke på titlene, de er linker som sender dere direkte. Dere andre kan jo se videoen under og høre dagens sang  – peek a boo folkens!! 👇🏾😜😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#peekaboo #norge #bunny #bunnytrash

23 kommentarer

Siste innlegg