Påminnelse: vil du ha flaxlodd?!

Nå er det bare fire dager igjen med BloggFlax Julekalender, da er det julaften og jeg gleder meg. God mat og drikke, pakker, gode venner, snacks, musikk og moro – og ikke minst, jentene mine og snuppen min ❤️

Det jeg vil med dette innlegget er at dette skal være en påminnelse til de av dere der ute som har vunnet flaxlodd i bakvendtkalenderen min. Jeg orker ikke mase på noen for at noen skal sende meg sin adresse slik at jeg får sendt ut loddene. Dette var ment som en morsom greie, derfor gidder jeg ikke noe pes. Jeg har sendt meldinger i kommentarfeltet til de respektive vinnerne, der ligger det link til bloggen min og min email-adresse, så da burde det ikke være noe problem.

Julaften er siste frist for de som har vunnet lodd til å gi lyd fra seg, unntatt dere som eventuelt vinner nå denne siste uka, dere har frist ut året. Dette synes jeg er fair.

Så igjen, send meg adressene deres, jeg offentliggjør dem ikke. De som ikke gjør dette sender jeg ikke til, jeg anser det slik at dere ikke ønsker lodd fra juleBunnyen, og det er også helt greit. Da skraper jeg selv og kanskje vinner jeg 1 million eller flere 😜

Anyways, fire dager og trekninger igjen, med extrasjanser og hele pakka. Så har du ikke vunnet fra før så er her mange muligheter enda, og de som har vunnet kan enda vinne flere lodd. Det er snart jul, dette er ikke tiden til å være kjip, så her skal det flyve flaxlodd til nord, sør, ost og vest. Et er underveis helt til Spania 😜

Ha en fin kveld, hilsen juleBunny 😘

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#bakvendtkalender #bloggjulekalender #blogger #adventskalender #blogging #bloggflax #flaxlodd #julegøy #christmasbunny #julebunny #bloggere #christmas #julestemning #jul #bunnytrash

15 kommentarer

Siste innlegg