PADAM PADAM!


En ny dag, helg, sol og fint vær. Det er bare å nyte! Starter dagen med litt PADAM PADAM jeg. Den får humøret opp ytterligere, skikkelig gladlåt!

Sjekk videoen under, guff opp musikken, dans og vær glad, ja til livet dere!! PADAM PADAM – ha en fin dag alle sammen!!

Link: Bloggtreff i Drammen lørdag 3. juni.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#kylie #kylieminogue #padampadam #tension #sol #sommer #glede #happiness #rytme #musikk #bunnytrash #bunny

8 kommentarer
    1. Eg har arbeidshelg, så er litt ute av sosiale medier 😊, men god helg til dykk 🌞.
      Veka har stort sett gått med til hagearbeid, så nå er potetene komne i jorda, og graskar og squash er sådd + litt krydderurter av ymse slag. Fyrste runde med hausting av rabarbra er unnagjort, og somarens fyrste rabarbragraut er fortert 😊.
      Ellers fekk eg lurt inn ein time på treningsstudio, så nå er eg i gong 😜.
      Om der ikkje verte knallvær, så verte neste runde på mandag. Meldingane er ikkje lovande for fjelltur 😥.

        1. Ikkje her på traktene, her er det øs pøs og vind opp i kuling styrke, og det skal det visst vera nokre dagar.
          Høgste temp i dag var 9,1°C.
          Frister ikkje mykje med fjelltur i slikt vær.

            1. Sant nok 😊, men det er noko som heiter helseutfordringar og, og i regn og skodde, verte dei større enn i solskinn og varmt.
              Å gå på fjelltur når fingrane er stive og vonde, og knapt klarer å halde i gåstavane, gjer turen meir utfordrande enn eg liker.

              1. Jeg vet og jeg skjønner, måtte bare ta mantraet jeg hørte hele min oppvekst. Ingen som drar meg heller til fjells under slike forhold!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg