Opprørshjertet i en motstrømsgutt.

Jeg har levd et liv som en motstrømsgutt
Utilpass, trodde jeg tilhørte en annen stamme
Gikk alene, forsøkte å passe inn
Men det var ikke meg, jeg ville ha noe annet.

Jeg valgte så, den veien de færreste ville gå
Kom meg såvidt ut, med livet i behold
Gjennom mørket overlevde jeg.

Tøff kjærlighet, helt fra starten
Dypt nede i mitt opprørshjerte
Tøff kjærlighet, helt fra starten.

Alle tingene jeg gjorde bare for å bli sett
Forlot fortiden min
Lot det gå, begynte på nytt.

Ja dette er meg
Akkurat her hvor jeg skal være
Til helvete med hva som har vært.

Dette er meg
Akkurat her hvor jeg skal være
Til helvete med A4 og folks forventninger.

Jeg tok den veien de færreste ville gå
Kom meg såvidt ut, med livet i behold
Gjennom mørket overlevde jeg.

Tøff kjærlighet, helt fra starten
Dypt nede i mitt opprørshjerte
Opprørshjertet i en motstrømsgutt.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#motstrømsgutt #bunnytrash #bunny

8 kommentarer

Siste innlegg