Oppkast eller diaré.

Da har jeg stjålet noen spørsmål igjen, denne gang hos «Gryende» da jeg følte at spørsmålene er mer originale enn de typiske rundene med sådan. Og så har jeg svart så godt jeg kan, seff..

01). Hva er å foretrekke av diaré eller oppkast?  

Svar: Jeg må nok svare oppkast. Min erfaring er at en føler seg raskt bedre etter å ha kastet opp. Diaré derimot bruker ha en varighet der en stadig må løpe til og fra, og noen ganger blir man sår og det svir bak allerede etter første runde.

02). Kun innlagt vann eller strøm? 

Svar: Strøm. Uten strøm føler jeg at jeg sliter mer enn uten vann. Mine kulinariske gourmetmåltider ville aldri blitt det samme. Nå er ikke oppvarmingen her strøm, men likevel. Bor i Drammen, her er fullt av vann og bekker rundt oss og en stor elv som renner gjennom byen. Regne gjør det tidvis også, selv om dette er byen i Norge med flest soldager.

03)På stranden med ushavet bikinilinje eller armhuler? 

Svar: Ja her får man igjen for å stjele spørsmål hos dorris. Men jeg tenker at å ikke shave bikinilinjen blir mitt svar her. Utelukkende fordi jeg aldri går med bikini, og de tre hårene jeg har i hver armhule er egentlig regelrett nusselige, men likevel usynlige.

04). Blind eller lam? 

Svar: Dette er jo et helt grusomt spørsmål Gry! Har du laget disse selv?? Altså jeg har jo ingen mulighet til å kunne forestille meg noen av delene. Men å ikke kunne se, aldri.. hverken.. måtte jeg valgt så hadde jeg blitt lam. Uff..

05). Strikkhopp fra 100 meters høyde eller spise et rått egg? 

Svar: Har spist noen liter eggedosis i min barndom, så det behovet er dekket. Hoppe strikk, fallskjerm etc er jo ting jeg har lyst til. Sist sommer hoppet jeg i Zipliner fra toppen av Vikersundbakken, hvilket jeg har dokumentert med bilder og videoer her. Det var sinnsykt herlig og kjempemoro, så det skal jeg gjøre igjen i sommer. Så har jeg jo snakket med «Mammapåhjul» om å bli med på ekstremsportuken. Så svaret her blir strikkhopp.

06). Ubegrenset telefonminne eller lagerplass? 

Svar: ehh.. lagre hva? Jeg velger telefonminne!

7)  Ukentlige one-night stands eller aldri ha sex igjen? 

Svar: Ukentlige one-night stands all the way!! Jeg kan ikke skjønne at noen son er en dag under 66 kan svare det andre alternativet med unntak hvis en er lam i glufsa eller impotent, eller allerede har et eller annet som gjør at en faktisk ikke kan ha sex. Utenom dét kan jeg ikke fitte og begrape å svare aldri ha sex igjen. Har dere sett hvor mye flott det er der ute? Og one night stands da slipper man forholde seg til disse etterpå. Huba huba.. så mye moro!!

08). Barn eller (kjæle)dyr? 

Svar: Her kan jeg heller ikke skjønne hvorfor noen skulle svare annet alternativ enn mitt svar. Vi lever i en tid der alskens svakheter popper opp hos barn, de blir ikke rustet for noe, men heller krenket for alt, og om en får et barn som ikke utvikler angst så er en av de heldige. Nå leser man i media om ny pandemi som skal komme etter å ha vært i lockdown og utsatt for mye dritt i to år til ende på grunn av en plandemi. I tillegg leser man ord som atombomber og at barnehager har utsendt skriv til foreldre om tillatelse til å gi barn jod i tilfelle atomavfall. Jeg elsker dyr, og har to firbeinte familiemedlemmer som er mer fantastisk enn de fleste mennesker jeg møter. Og ikke minst slipper de bekymre seg for morgendagen og bli påført panikkanfall på grunn av politikere og medias propaganda om klima. Tok helt av på dette spørsmålet, men svaret er altså dyr. Dyr!!

09). Lottomillionær eller et liv som heks/trollmann i Harry Potters verden? 

Svar: Lottomillionær. Harry Potters verden  er ikke for meg, helt ærlig talt altså. Hadde de ordentlig musikk i det hele tatt der? Sex? Alkohol? Meh..

10). Et Hitler-styrt diktatur (Nazi-Tyskland a-la 2019) eller et Nord-Korea under Kim Jong-Un? 

Svar: Jeg hadde jo blitt slaktet, gasset eller hengt either way. Litt usikker på hva a la 2019 betyr, så kanskje det er best å svare førstnevnte? Whatever, jeg går for den første, føler det er en twist der, og uansett så er dette bare spørsmål.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#spørsmål #svar #gryende #bunny #bunnytrash

10 kommentarer

Siste innlegg