Opphengt i listeplassering!

Oppstandelse her på blogg nå, leser stadig flere som kommenterer dette, topplisten har hengt seg opp og jeg er bare SÅÅÅ frustrert, jeg postet et innlegg i går som jeg har fått tusenvis av klikk på og det er sikkert derfor topplisten har gått i stå, hehe, ser at innlegget fortsetter få masse klikk i dag, så tenker at da er sikkert listen opphengt i morgen også. Det er garantert en konspirasjon mot meg 😂

Men nonetheless jeg mener fortsatt at vi som opererer på plattformen blogg.no burde kontakte blogg support slik at de utsatte får sine respektive lesertall og riktige plassering, som jeg oppfordret i DETTE innlegget. Det vedkommende beskriver føles for MEG som mobbing. Å være den eneste ene som liksom er utsatt liksom. Altså vi kan jo ikke ha noe av at noen føler seg utsatt, og at ingen prøver hjelpe den som er mer utsatt enn alle andre. Det har nemlig kommet for mine ører at frustrasjonen fortsatt er tilstede på den kanten. Så jeg håper at min oppfordring kan bidra til å hjelpe.

Husker i fjor da lista hengte seg opp, det skjedde faktisk flere ganger, det er ikke noe nytt fenomen, så jeg bare tullet da jeg skrev øverst her at jeg er frustrert. Det er ikke sååå nøye, altså, antall klikk og sidevisninger er jo hva de er, blir hva de blir, uansett om topplisten viser feil. Jeg hadde blitt mer frustrert om det var slik at folk faktisk har slutta å klikke innom. Så lenge jeg får ‘besøk’, hvilket jeg synes er hyggelig, og kommentarer i bloggen, som jeg synes er kjempekoselig, at jeg når ut til noen, det er viktigst for meg med denne bloggen.

Anyways, en av de gangene lista hengte seg opp i fjor så varte det 1-2 uker, så dette er ikke noe å stresse med folkens, bare smør dere med tålmodighet. Kanskje denne tekniske feilen faktisk er at noen prøver å ordne i systemet slik at vedkommede som har slitt i ukesvis med at klikk ikke blir registrert plutselig havner helt på toppen. Det hadde vært moro det. Da hadde hun nok blitt kjempeglad. Intet er bedre enn når folk er glade, og ikke frustrerte hele tiden.

Bildene lengre ned er fra i går kveld, snuppen min og jeg var til middag hos ei venninne. Hun hadde kjøpt posegryte, men brukt en herlig kombinasjon av ingredienser at jeg har faktisk ingen anelse hvilken posegryte hun hadde brukt. Den gryta var så sinnsyk god at jeg trodde jeg ikke skulle klare slutte spise. Jeg bare este ut og rullet rundt som en pangolin. Vi kosa oss masse og endte på byen med Aperol Spritzers.

I dag blir det sushi.

Dere da? Hatt ei bra helg?

Husk forresten å STEMME HER!!

Fortsatt fin kveld 🥰

Følg gjerne bloggen i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#helg #søndag #gryte #bunny #bunnytrash

8 kommentarer
    1. Aha, så det er noe som har hengt seg opp her ja. Er relativt ny på blogg, takk for at du informerer 👍🏻.

    2. Toppliste er toppliste – og gryteretten ser deilig ut! Her har det vært noen taco-dager (alt må spises opp, så da blei den flere dager på rad….)! Ellers har jeg selvfølgelig vært i skauen i dag – og en dyr tur på Plantasjen, haha…. 🙂

    3. Koselig helg her også, driver på med “FørjulsJulegaver” eg 🙂
      Ellers vil eg bare si: GA, eller Google Analytics om man må vite hvor mange og hvem som klikker hvor 🙂 Akkurat nå har eg 3790 klikk på GA, men meste sannsynlig har eg fortsatt 2989 og en 5.pl i morgen også 😀
      Skjønner ikkje stresset og styret over dette sånn helt egentlig….Ting man ikkje kan gjøre noe med selv er bare dumt å hisset seg opp over. I morgen er det mandag, om den blir blå eller fin gjenstår å se 🙂

      Nattinatti, snart 😀
      Vibbe 🙂

      1. Jeg ble litt irritert da lista hengte seg opp et par ganger den gangen, mest fordi jeg ikke var på topp 20 og ønsket bli synlig, fikk masse sidevisninger, men så klikka alt. Typisk, haha.. men når man jevnt over ligger på «sine plasser» så er det jo helt ubetydelig. Men noe jeg faktisk irriterer meg over er at jeg stadig får beskjed fra lesere at de får «bad request» når de prøver kommentere hos meg. Sier du at det er mandag i morgen? Det må jeg huske å lage blogginnlegg om i morgen så alle for det med seg, haha.. dette blir dn bra uke tenker jeg. Snuppen har bursdag så da så 😜 fin fin ny uke til deg, og drøm ufint!

      1. Slapper helt av jeg, har ikke noe behov for å være på toppen. Liker meg der jeg er. Men ser andre som har dette behovet og tror at blogg.no fusker med lesertallene hennes.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg