Ødela vekta!


Joda, for da har jeg styret og ordnet for bursdagsfeiring her i morgen og lørdag, men nå blir jeg bare irritert. Man trenger jo musikk i hverdagen, og når jeg styrer og steller her så er akkurat dét viktig. Plutselig når jeg styrer på kjøkkenet så hører jeg et smell i stua. Og der ligger da en plante og jord og en knust potte strødd utover gulvet. Bassen i musikken sørger for små ristninger og bevegelse derfor hadde planten flytta på seg og dermed ramlet i gulvet. Jeg orka ikke bli irritert for dét ekstraarbeidet, shit happens liksom.

Senere, ganske nettopp holdt jeg på inne på badet og skulle skifte batteri på baderomsvekta. Der greier jeg jo da å knekke en liten dings i vekta og blir liggende på gulvet og prøve fikse dette. Banner og sverger som om det skulle hjelpe. Det er for smått, så vekta er ødelagt.

Nå har det seg slik at jeg driver med fasting for å redusere og stabilisere vekten min. Skrenke inn noen kilo. Det har jeg holdt på med noen uker nå. Faster tirsdager og torsdager og veier meg på fredager. Altså jeg faster i dag og skal veie meg i morgen. Så nå er jeg egentlig ganske grinete og har lyst på en stor bolle med sjokoladeis, bananbiter, krem, sjokoladesaus og strøssel. Eller eventuelt en slik «freakshake» som jeg fant på nettet her for å bruke som illustrasjonsbilde øverst, grrr 🐰

Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #bursdagsfeiring #uhell #musikk #baderomsvekt #jinx #freakshake #bunnytrash

13 kommentarer
    1. Åh det var kjedelig, men som du sier shit happends 🤗 men at vekta ble ødelagt er no dritt da siden du faktisk skulle brukt den i morgen 😖 Er det i morgen du har bursdag ? 🥳🥳

      1. Blir superirritert ang den vekta. Driver og styrer innpå nettet for å bestille en ny, men prisene varierer så sykt, og hvem har vel kunnskaper om baderomsvekter? Ikke vil jeg betale en billig sum for ei vekt som viser seg å være humbug, og ikke vil jeg betale masse penger når det strengt tatt ikke er nødvendig. Bursdag på lørdag 😁

    2. Haha. Din stackare. Kände jag fick ont i hela nervcentralen av att läsa om det. Hade nog bara lämnat skiten på golvet, gått ut på balkongen, rökt, svurit och låtsas att det inte hade hänt..
      Synd, bara att man måste gå in igen och att skiten sällan bara “försvinner” 😉

      Har btw slängt över lite till inlägg till WordPress. Gillar den plattformen bättre så vi får väl se om du får varningar nu med 😉
      Hoppas fredagen blir fin och utan katastrofer! (och att du får vägt dig med bra resultat!) 😉

      //Hondjuret

        1. Hahaha… Här blir det psykolog kl 13 men sedan… Då jäääävlar 😊 solen skiner och ikväll går karln på semester… Så jag tänker att jag börjar fira det snart! :))
          Ha en jättefin helg med jentene og snuppen!!
          Gör Inget som jag inte skulle ha gjort 🤣

    3. Hei igjen 😊👍🏻🌺🇳🇴

      Rare ting,uforklarlige ting og lyder opplever eg daglig,ofte flere ganger daglig her hjemme hos meg,men da er det “spøkelser”(eller åndevenner) som herjer her ❤
      Ingen som har vært inne i mitt hus har vært i tvil,her er mye greier,aktivitet som ikke kan forklares…
      Men,eg trives svært godt med det.
      Det var litt på siden av temaet,men eg tenker på den potta som falt i gulvet – det kan jo være noe annet enn det du tror som fikk den til å falle i gulvet….Du har bursdag i dag,kanskje noen du savner ville gratulere deg med dagen…Det er ikke en umulig tanke.
      Hilsen synskepeggy.

      1. Jeg bruker ikke skrive så mye om akkurat det, men har nevnt det et par ganger, jeg er veldig åpen for slike ting, og her er det «helt rent». Der vi bodde før bar det så mye energi at jeg ble psykisk syk en periode.

    4. Så kjempefint at vi har det til felles (også).Eg har egentlig hatt en følelse av at vi to har mer til felles,men anledningen for å spørre eller utdype det har ikke bydd seg (på naturlig måte).
      Nja..”helt rent” er det vel ikke hos deg,men mer harmonisk og rolig i sammhandling med deg har det definitivt blitt ja.

      Eg har alltid vært veldig åpen,da eg blei klar over det selv var eg åtte år,eg husker det som om det var for fem minutter siden,eg husker hvor eg var,hvor eg hadde vært og hvor eg skulle,eg husker til og med klærne eg hadde på meg,en lys blå blomstrete kjole.Det bare kom til meg og siden har det aldri forlatt meg.
      For tre år siden begynte eg i ny jobb,eg hadde bestemt meg for at min åpne side skulle holdes skjult for mine nye kollegaer og det gikk fint en stund,men så begynte folk å komme med kommentarer som fks : det er merkelig hvor mye du sier som stemmer,eller : hvordan kan du vite det osv.eg forsto at eg måtte dempe ned en helt naturlig side av meg selv og min personlighet.Det resulterte i at eg på en måte stengte ned og det funket fint så lenge eg fikk “begrave” meg i arbeid,noe som har funket no under pandemien.
      Men,for noen uker siden da eg tilfeldigvis hadde fri en fredagskveld ringte en gammel venninne til meg,eg har ikke hatt mye kontakt med henne de siste ca fem år,men syns det var hyggelig at hun tok kontakt så vi blei enige om å skype,vi snakket om løst og fast lenge før vi kom inn på vår felles interesse for det alternative.Hun spurte flere ganger om eg ville “spå” henne,eg sa til henne at eg var svært usikker på om det var så lurt ettersom eg ikke hadde hatt så god kontakt med den siden av meg selv på en god stund og at selvsikkerheten derfor hadde sunket som en stein,men hun fikk til slutt overtalt meg.Eg hentet fram min favoritt tarotkortstokk å håpet på at eg “fikk det til”.Eg leste kortene hennes i over en time og etterpå var vi like sjokkerte begge to over hva som hadde skjedd.Alt eg gjorde var å legge kortene slik hun ville,be om litt hjelp så skjedde resten av seg selv.
      Det var som om noe kom tilbake til meg og som eg har savnet lenge,uten å være klar over hvor mye selv,i ettertid har eg slitt litt med å klare å “stenge ned” igjen de få gangene eg ikke ønsker å være fullt så åpen.Det er slitsomt å alltid vite mer enn man kan si,men eg velger å ta det som det er,et luksusproblem.

      Dette blei jo enda en avsporing,men håper at du syns den er hyggelig å lese 🙂

      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg