Ny mobil!

Neida, jeg har ikke fått meg ny mobil igjen. Den iPhone 13 Pro Max som jeg kjøpte for noen uker siden fungerer veldig fint. Jeg er faktisk superfornøyd, altså til nå er jeg mer enn superfornøyd! Men jeg har jo på en måte fått meg ny mobil i dag likevel.

Like etter jeg kjøpte denne mobilen var jeg på Wish og bestilte meg kombinert deksel og lommebok til mobilen, og det kom i dag. Og som hver gang før jeg har bestilt slike kombi-deksel fra Wish så har jeg blitt mer enn fornøyd!

Dette er virkelig kvalitet til garantert halve prisen av hva det ville kostet i fysiske butikker eller andre nettsteder enn Wish. Her er rom for kredittkort, medlemskort, sedler, mynter og mer til. God beskyttelse til selve mobilen og magnet for å feste den til, magneten er sterk slik at en kan feste den på kjøleskap, kjøkkenventilator og så videre. Føles bedre og ta i også når en holder på med mobilen. Må si at jeg anbefaler dette hvis man trenger deksel eller utstyr til mobilen sin.

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#deksel #lommebok #iphone #promax #wish #bunny #bunnytrash

11 kommentarer

Siste innlegg