Norsk kjendis hadde sex på åpen gate!

Bokstavelig talt på åpen gate, eller rett ved. Både kjendis og personen vedkommende hadde sex med er identifisert. De hadde sex ved en innkjørsel langs en fylkesvei da vitner kom passerende. Det var ikke misjonær akkurat, det var sånn bakfra-penetrering. Da der ble tatt bilder av hendelsen fikk de to på seg buksene og forlot åstedet ganske kjapt. De brydde seg lite med at de faktisk ble avbildet, de var mer opptatte av hverandre tydeligvis. Begge er identifiserbare på bildene.

De begge ble kort tid etter hendelsen observert på nærmeste utested til hendelsen, cirka halvannen kilometer fra hvor de forlystet seg i tre plussgrader. Kjendisen har tidligere ligget på bloggtoppen i Norge, er influenser, mens den andre personen er inntil videre, såvidt jeg vet, ukjent for offentligheten. Det ble ikke observert noe annet hvitt pulver enn naturlig snø. Hva de hadde i lommene vet man ikke, men i hendene hadde de kun hverandre, kan man si, politiet ble ikke involvert. Ikke noe gærnt i å ha sex liksom, men det var utrulig morsomt hvem det var so faktisk fikk seg til å ha ute-sex. Jeg hadde ikke trodd på dette om jeg bare hadde blitt fortalt det, haha.. Flere vitner tok bilder, så husk, det var hos Bunny dere leste om dette først 🐰 lol

Det nye mottoet «Livet blir cirka en milliard ganger morsommere når man bare gir faen» kan vel gjelde her også, man har det ikke mer moro enn en lager selv..

Relatert: «Influenser trenger hjelp, ikke hets».

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogger #influenser #sex #bunnytrash #bunny

5 kommentarer
    1. Ja ja, kvar sin lyst seier nå eg 🤔.
      Eg opplevde eitt par som hadde seg på sida av ein tursti i Spania ein gong, men der var det iallefall 25° +.
      Shitt, eg kom ikkje på å ta bilete av dei 🤣.

        1. He he, nei, det var i 2019, så eg har monge bilete frå den turen 😊.
          Men altså, la nå folk få ha seg i fred 😜. Er dei så hipne, at dei må ha seg i all offentlegheit, så dei om det.

          1. Jeg tenker at må man ha seg i all offentlighet så er det greit å ta bilder, de liker nok det også, og gir sexen et lite extra piff 😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg