Nordisk stil

Jeg har nå over tid vært ganske oppgitt over den reklamen som popper opp hist og her når jeg logger på internett. Det er ikke så lenge siden jeg ytret meg om kollektivtrafikktjenesten og busselskapet Brakars pågående kampanje for stakkarsliggjøring av enkelte grupper i samfunnet. Den kampanjen er bare så tåpelig at det smaker vondt, jeg gremmes:

Les: «Rull inn rasismen Brakar».

For en tid siden så bestilte jeg et par sko fra det tysk/svenske selskapet Zalando som siden 2008 har blitt meget populært sted for netthandel, hovedsakelig med sko, klær og moteartikler. Selskapet har sitt hovedkontor i Berlin, rundt 1000 medarbeidere og en omsetning på cirka 510 millioner. Det er trygt å si at de har en enorm påvirkningskraft på det nordiske samfunnet med dette. Hele Europa faktisk!

Mote er som regel det som er moderne eller tidstypisk og representerer en herskende stil eller meningsretning. Mote styres av større selskaper som påvirker med kampanjer og reklame. Slik er det bare.

Etter jeg bestilte disse skoene så dukker det hele tiden opp reklame fra Zalando hvor de reklamerer for «Nordiske looks», og jeg blir provosert, for det er ingenting ved dette som er nordisk. Det har seg slik at Zalando nå har blitt en del av og en stor aktør for islamiseringen av Europa og Norge. De bedriver kampanje for Islam.

Zalando har hjemmesider for Østerrike, Sveits, Nederland, Frankrike, Belgia, Italia, Storbritannia, Sverige, Spania, Danmark, Finland, Polen, Tyskland og Norge. De er meget utbredt, og de er store!

Den reklamen jeg snakker om her den ser dere eksempler fra på bildene her. Hva med dette er nordisk? Når ble hijab nordisk? Det er et muslimsk og islamistisk plagg innført av muhammedanere. Jeg synes det er uforskammet og respektløst ovenfor både nordmenn og norsk kultur, for dette utvanner og etterhvert eliminerer det som faktisk er det nordiske, det norske.

Fra STORE NORSKE LEKSIKON:

«En hijab er et muslimsk hodeplagg for kvinner. Det arabiske ordet hijab kommer av hajaba, «å skjule, gjemme», og brukes om alle former for slør eller forheng som skjuler en person eller gjenstand. I Koranen viser hijab først og fremst til segregasjon, atskilthet, ikke til hodeplagg eller drakt».

Politisk korrekthet blir et stadig større problem da det blir mer og mer tydelig at det opprinnelige nordiske ikke er politisk korrekt. Er man ikke politisk korrekt så blir man ofte stigmatisert og hengt ut med hersketeknikker skapt av sosialister, en blir uthengt som en «hater», «islamofob» (hahaha), «konspirasjonsteoretiker» og «rasist».

For det er jo en konspirasjonsteori at det jobbes hardt for å utrydde og eliminere det norske og nordiske og man er jo hatefull og rasist hvis man mener at det ikke er en konspirasjonsteori, men blanke fakta som man ser selv med egne øyne. Eller?

Neste år blir Burkini mote. Og for å være politisk korrekt vil Norge følge dette. For man vil jo ikke bli stigmatisert som hatefull og rasist.

Det vil bli en skam å kle seg i normalt badetøy, norske festdrakter og bunader vil forsvinne. Dette fordi nordmenn er livredde for å bli stigmatiserte. Man er villige til å gi fra seg alt for å ikke bli utpekt. Selvfølgelig vil det bli konsekvenser. Islam vil revolusjonere. Sosialister og globalister vil rope høyt hurra og mene dette er bra, slik skal det bli, og slik skal det være. Se bildene under, Iranske kvinner før den islamske revolusjonen i 1979, og iranske kvinner i dag.

Jeg synes ikke det er bra, jeg liker virkelig ikke retningen vi går mot.

Jeg velger å boikotte Zalando og oppfordrer alle nordmenn og kvinner til å være så lettkledde som mulig til enhver tid. Bær din kropp med stolthet, nyt sommeren og nyt livet så godt dere kan. Gå gjerne alltid også med en pin med det norske flagg og vær stolt over hvem dere er og stå på for å bevare Norge norsk!

Norge først!! 🇳🇴

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#zalando #islam #shariaplagg #islamisering #norge #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Ja, noe så respektløst har jeg knapt sett noen gang. Jeg handler sjelden på nett, så har ikke fått med meg denne nye “nordiske” moten.
      Jeg har sett lignende forskjellsbilder fra Afghanistan. Jeg hadde en samboer fra Afghanistan for mange år siden. Og han viste og fortalte meg den hårreisende historikken om hvordan kvinnene der blir mer og mer kneblet og uviktiggjort. Også når det gjelder menn, at de skal/må ha skjegg og bære kjortel. Akkurat som at det er livet, å bære en “uniform” som usynliggjør deg til enhver tid. Helt sykt.

      1. Afghanistan har tatt helt av, og jeg er stygt redd for ar det vil påvirke de andre islamske landene til å styre i feil retning. Det er snakk om over 60 land som har underkastet seg denne ideologien. De ser at Europa åpner mer og mer for islam, det vil de benytte seg av og det er virkelig ikke bra, skulle ønske folk ville begynne å se dette nå og ikke bare la det skure og gå.

    2. Eeeeeh. Mye moteløve er det ikke i meg – men det der er langt fra hva jeg tenker på som nordisk.

      Da tenker jeg på funksjonelle plagg, skapt for vårt nordlige hjem. Skinn, ull og lin i materialer.

      Og bunaden min får de aldri !

      1. Vet du.. Om DETTE var alternativet, hadde jeg faktisk kjørt på med steroider for å få det nødvendige ansiktshåret for å kunne benytte meg av det å ha en kroppsbygning velegnet for formålet å kunne passere som en hengslete unggutt..

    3. Veit ikkje om eg skal le eller grine.
      Nordisk stil, liksom.
      Vel, før gjekk damene mykje med skaut, men slik eg har forstått det, ut frå mine bestemødre, så var det meir av praktiske grunnar, enn religiøse.
      Mormor td brukte skaut då hu stelte dyra, for ikkje å få så mykje skit i håret. Dei hadde jo ikkje dusj i dei tider, og kunne ikkje vaska håret kvar dag.
      Hijab, nordisk liksom. Nei, dette er rein islamsk propaganda, og ein dårleg skjult snikislamering.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg