Noen som klarer dette?

Jeg trenger ny «header», altså toppbilde her på bloggen. Først og fremst fordi det lille bildet dere ser at meg nederst i hjørnet på «headeren» er utdatert. Så.. er det noen bloggere eller andre her som har ferdigheter til å fjerne det lille bildet av meg på «headeren» min og legge inn et nytt? Lar det seg gjøre? Bytte ut det gamle bildet med disse som jeg har lagt ved øverst og nederst i innlegget her? Så hvis det ikke er for mye bryderi så håper jeg noen der ute kan forsøke seg og hjelpe meg med dette?

En annen ting er jo at det hadde vært kult med en helt ny header også. Seriøs, litt «hissig», hot i lilla og med kanin seff. Ikke noe lystig, men heller litt mørkt, men seriøst. Altså grunnlaget ligger jo her, det er jo en fin veiledning til hva som er meg og hvordan jeg vil ha det. Den lilla i midten er jo den jeg har brukt og liker best av disse så.. forslag og innspill er også mer enn velkommen!!

Hadde vært veldig kult om noen ville følge meg opp på dette…

Hvis dere liker bloggen min så følg meg gjerne i gruppene mine på Facebook og MeWe. Beste alternative bloggen i Norge!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#header #toppbilde #bunny #bunnytrash

18 kommentarer

Siste innlegg