Noen hittil upubliserte bursdagsbilder.


Nok en overskrift som om jeg var en «Paradise Hotell-blogger». Klarte ikke å dy meg. Misliker enda de overskriftene med «bildene som ikke kom på bloggen» også kom de på bloggen likevel. Denne overskriften er jo ikke helt den samme da, men nærliggende.

Bare følte for å dele litt bilder fra helga, fra bursdagsfeiringen min. Synes det har vært en bra helg med masse kule folk, og da inkluderer jeg gårdagen inni helga, for gårdagen var helt amazing. Men nå skal ikke jeg gnåle så mye om den zipliningen selv om jeg har veldig lyst å hoppe fra et eller annet så snart som mulig, hahaha..

Link: Første gang i Zip-liner! (BunnyTrash)

Har laget noen «kollasjer» med bilder som også inkluderer noen av vennene mine som var her i helga. Det er sjeldent, tilnærmet aldri, at jeg publiserer bilder av venner. Jeg har politiske standpunkt og oppfatninger som nødvendigvis ikke alle mine venner har, og det er ikke alle som skjønner akkurat dét.


Anyways, her er bildene. Ikke alle jeg har rukket å spørre enda om det er greit, men hvis noen har noen protester, så bruk gjerne kommentarfeltet litt lengre ned her, bare scroll videre nedover 😜😂😂

👇🏾

Nå skal jeg lage middag. Det er «fastedag» så det er ikke mer komplisert enn «kokt» seirygg med blomkålblanding og en dæsj sweet chilli sauce.

Var forresten og skulle kjøpe ny baderomsvekt i dag, men både Power og Elkjøp er ubrukelige butikker som bevisst utelater kampanjeartikler og de billigste produktene fra sortimentet, og i tillegg har elendig service. Så baderomsvekt greier jeg fint å heller bestille fra det store internett. Slik er det med det.

Link: Eks-ansatte i Elkjøp og Power forteller: – En ekstremt kynisk bransje som aldri vil kundens beste! (Nettavisen)

Ha en fortsatt fin dag og aften!


Jeg har grupper hvor jeg publiserer mine innlegg etterhvert som de blir produsert. Dere er mer enn velkommen til å følge disse.

Bunny Trash på MeWeLink!!

Bunny Trash på FacebookLink!!

#bursdag #zipliner #bilder #venner #ziplining #power #baderomsvekt #elkjøp #badvekt #bunnytrash

2 kommentarer
    1. Koselig å se bildene 🙂 Så flink du er med fasting og greier da 🙂 Jeg er så lei den vekta her nå atte. Veier forskjellig rundt på forskjellige steder på gulvet 😀 På samme tidspunkt. Ikke mye å stole på 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg