Noen ble litt sure og krenka 😂


Dag nummer to i frihet etter ti dager i arrest, fengsel og fotlenket, haha.. er i supert humÞr og vÊret i Drammen er jo bare helt enestÄende. Har gÄtt meg tur til sentrum i shorts og topp som er sÄ tynne at de faktisk er gjennomsiktige.

Men who cares, det var varmt!!

NÄ er ikke jeg pÄ denne planeten for Ä vÊre som alle andre, i de fleste tilfeller kan jeg ikke for min annerledeshet, og i noen tilfeller velger jeg det. Rett og slett fordi jeg fÞler meg bra med hvem jeg er, jeg liker meg selv, og jeg har det best nÄr jeg tar egne valg og gjÞr ting som gjÞr meg glad. Det er mange sider med meg, og nÄr det kommer til bloggen, sÄ vil det alltid pÄ et eller annet tidspunkt komme noe som ikke faller i smak hos alle. Som i dag, to innlegg med lettkledde mannfolk, eller nakne menn i posisjoner hvor en ikke ser pilt eller pung hahaha.. mannlige modeller!

SelvfÞlgelig er det noen som freaker ut, og det gjÞr folk av forskjellige Ärsaker, enten er de prippene, sÊre, fordomsfulle, kjedelige.. altsÄ det kan vÊre en rekke Ärsaker. «NÄ har du trÄkket over en grense, nÄ liker jeg deg ikke lengre, adjÞ».

Ok, adjĂž – og fin fin kveld til dere alle sammen đŸ„°

Link: Skal snart reise til Polen, men drÞmmer om Australia.

Link: Fantastiske romper, og hvordan fÄ dem!!


FÞlg Bunny Trash pÄ MeWe: Link!!

FÞlg Bunny Trash pÄ Facebook: Link!!

#krenket #krenka #fun #moro #uhĂžytidelig #bunnytrash

14 kommentarer
    1. đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł Tenkte eg skulle gi deg 👍 berre pĂ„ grunnlag av utsegnet Ăžverst, men ombestemte meg nĂ„r eg kom til slutten, dĂ„ mĂ„tte eg berre le. Stakkars folk, dei kan ikkje ha det mykje godt med seg sjĂžlv.

      1. AltsĂ„… dette er Bunny Trash, en kan ikke sitte Ă„ forvente at her skal deles innlegg hvor sensur av drifteren skal pĂ„gĂ„, nĂ„ har jeg ikke tenkt Ă„ pĂžse pĂ„ med lettkledde mannfolk dag ut og dag inn her, men her skal ikke vĂŠre andre som skal bestemme det uansett.

    2. Jeg synes det bildet av deg med ballongene bare er morsomt – ikke noe uanstendig eller noe Ă„ snurpe i truten for. Det er humoristisk etter mitt syn. Et bilde av ei rompe er vel heller ingen “krise”. Det kommer helt an pĂ„ settingen og pĂ„ hvilken mĂ„te kroppsdelen blir framstilt. Jeg har delt bilde av meg sjĂžl i badedrakt pĂ„ bloggen. Jeg har ogsĂ„ delt bilde av da jeg var pĂ„ nudiststrand, men det var bare en ansikts-selfie. Resten fikk leserne tenke seg til sjĂžl…;) Jeg vil aldri dele bilder av andre i badetĂžy (pĂ„ nett) uten Ă„ spĂžrre om det er ok. 🙂

      1. Hehe.. det bildet ble tatt da jeg fikk utfordring fra Frodith. Jeg tenkte Frodith ville like kjole, sĂ„ da ble det kjole. Med det sagt sĂ„ er det de to forrige innleggene mine noen klager pĂ„, det er litt mannerompe der skjĂžnner du 😜😂

    3. Folk er rare. Jeg er ogsÄ litt rar, men det er for at I am Who I am. Om du hadde pÞst pÄ med nakne menn sÄ hadde jeg ikke brydd meg. Halvnakne damer er det jo overalt. (bryr meg ikke om det heller)

      Klem Lise

      1. My point exactly, og jeg har gjennom hele min tid som blogger vĂŠrt imot frihetsberĂžvelse og for ytringsfrihet. Hva hadde noen trodd, at nĂ„r jeg legger ut bilder sĂ„ skal menneskene vĂŠre pakket inn i striesekker og burka?!! 😂

    4. NĂ„ mĂ„ jeg jo bare klikke meg inn og finne igjen de halvnakne mannfolka her……. 😉

    5. Knallfine ballonger 😀 Kreativt og godt valg 🙂
      Jeg mÄ jo bare innrÞmme at litt hud heller ikke er noe jeg synes er vondt Ä se pÄ, sÄ dette er jo strÄlende.
      Men alle kan ikke like alt. Og mange av dem som ikke liker alt, liker godt Ă„ si ifra hva de IKKE liker. Men jeg synes at det Ă„ ikke vĂŠre A4 (hva enn det er for noe?), er verdt Ă„ feire. StĂ„ pĂ„, og vĂŠr deg selv, der burde flere bli flinkere 🙂
      Ha en herlig fredag og god helg ♄

      1. Det er akkurat det. Ingen skal putte meg i box, jeg er den jeg er og jeg gjĂžr hva jeg Ăžnsker der og da. SĂ„ lenge jeg ikke gjĂžr noe for Ă„ skade andre sĂ„ er her ingen ting disse negative trenger Ă„ Ă„pne nebbet sitt om. Ut fra jeg har lest sĂ„ kan de jo heller klikke pĂ„ Rampelys/Kvinneguiden og bruke nebbene sine der. Bunny Trash forblir hva Bunny Trash er, slik er det med det. Tusen takk for tilbakemeldinger Eva, og riktig god helg ❀đŸŒč

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg