Nattmat/fyllemat.

Etter forrige innlegg om slanking/vektreduksjon som jeg postet bare for rundt 3 timer siden, hvor jeg nevnte nattmat etter fest og bytur, så tenkte jeg det var passende å dele denne nattmaten (fyllemat) her på bloggen, så skjønner dere kanskje litt bedre hvor det gikk galt, hahaha..

På bildet over her ser dere nattmaten fra i går/natt. Vi kom hjem fra byen og da mekket jeg ihop dette. Det dere ser er egentlig et stykke hjemmelaget pizza (har i fryseren). Pizzasausen er med tomat og løk, kjøttdeig og bacon. Toppet med ost. Slengte to slike stykker i ovnen på varmluft. Hvor pizzaen ble tint og stekt da med to skiver hvit castello ost med chilli oppå hvert stykke.

Mens dette ble stekt tok jeg to tynnpølser fra Gilde med ost og bacon inni og delte i biter og freste i stekepanne. Jeg laget også ostepopsaus, med noen korn chilli oppi. Chilli er viktig i ostepopsaus, ikke sant Tom?! 😜

Da pizzastykkene var ferdig stekt og castello osten på toppen var smeltet hadde jeg de på hver sin tallerken, så hadde jeg pølsebitene over, og deretter ostepopsausen. Jeg lover, det var knallsuperdupergodt, jeg elsker ostepopsaus!!

Under ser dere den enkle varianten som ble nattmat etter 17. mai-feiring. Grandiosa med ostepopsaus, haha.. neste gang vil jeg ha litt bacon på toppen også 😁

Flere måltider med ostepopsaus:

«Kylling og pasta i ostepopsaus»

«Cheese Doodle Bacon Burger»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#mat #pizza #ostepopsaus #bunnytrash #bunny

2 kommentarer
    1. Matvraket versågod 🤣🤣🤣.
      Ostepopsaus er knallgodt 😊.
      Siste gongen eg laga, brukte eg Coop sin ostepop. Den vart god den og.
      Chili må der vera med. Det setter ein god spiss på smaken.
      I morgon verte det Pasta di parma á la Vingen. Dvs med skinke og myyykje sopp.
      Vel, det vart ikkje bunad på 17. mai 😢, men neste år, då skal det gå.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg