Når livet gir deg rosa!

Lilla og rosa er mine favorittfarger, lilla er fargen for små effekter i hjemmet, mens rosa er fargen som gir selvtillit i klesveien. Når en kler seg i beige, brunt, hvitt og grått, så har jeg inntrykk av at folk gjemmer seg.

Svart er hardt!

Orange er ikke helt meg, gult er ikke kult annet enn på kyllinger. Grønt hører naturen til, blått er en trygg farge, rødt gir oppmerksomhet, men rosa er selvtillit, er iøynefallende og en undervurdert flott farge. Særlig på menn!!

Nå skal snuppen min og jeg lufte jentene og gjøre oss klare til fest. Ei venninne har flyttet utenbys fra og inn i sentrum. Været er helt nydelig, det blir kombinert innflytting- og terassefest. Vi gleder oss! Ha en deilig lørdagskveld alle sammen!!

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#rosa #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Hei igjen bunny love ! 😍 Jeg må nok skuffe deg å si at jeg går i veldig mye svart 🤭 det er nok ikke en farge du liker, men jeg vil gjerne få lov til å si at det er for oss som gjerne vil “skjule” litt fett på kroppen hehehe 🤣🥰

    2. Du har et poeng. Mange kler seg i farger som er safe, fordi de tør ikkje gå all in og vise sitt “sanne jeg”. Men vi er jo alle to “personer” inne i oss. Den logiske og den limbiske (den livredde dyrehjernen), så vi må jo kjøre et løp som “begge” personlighetene kan leve med. Eg kjører selv safe når det kommer til klær. Svart og grått. Kanskje litt kjedelig og feigt?

      1. Går mye i svart selv, men det har mye med at svart er lett å tilpasse anledningen. I går hadde jeg rosa bukse og svart topp hvor det står skrevet FUCK i rosa 😜

    3. Rosa og lilla er mine favorittfarger også 💗💜 Det gjør noe med humøret og kle seg i friske og fine farger. Møte verden med åpne armer og si, her er jeg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg