Når en mister evnen!

Føler jeg mister litt evne til å skrive blogginnlegg for tiden. Det jeg bruker skrive om er gjerne ting som opptar meg, enten det er her lokalt, i landet vårt Norge eller ute i den store verden. Ting jeg mener og føler er viktig.

Et gjennomgående tema er jo dette med ideologier og religion. En del politikk og kritikk. Skal jo liksom «løse verdensproblemene» med denne bloggen, haha.. ihvertfall påvirke til at andre kan få et utvidet perspektiv i enkelte saker, i det minste for et lite øyeblikk få en annen synsvinkel for å kunne gjøre seg opp en bedre og riktig mening. Ikke nødvendigvis samme mening som meg, men den riktige, og den er det jo i all hovedsak jeg som innehar, hehe.. neida.

Der er meninger jeg har hatt som jeg har endret meg totalt om, noen har utvidet perspektivet mitt på samme måte som jeg selv prøver å gjøre her med bloggen. Likevel er det noen tema jeg aldri kommer til å endre meninger og oppfatninger om. Jeg har gått så dypt inn i det at jeg ofte begynner å le når noen meningsmotstandere skal argumentere, fordi den forståelsen de fremmer er som oftest beyond insane.

Det er absurd hvor lite folk i Norge vet om islam, og jeg kommer aldri til å på noen måte endre min holdning til den indoktrinerende ideologien. Det må jeg bare være tydelig på, islam er grusomt ødeleggende og farlig!

Så tilbake til det jeg nevnte først, at jeg føler at jeg mister litt evne til å skrive blogginnlegg for tiden. Det har seg slik at denne krigen i Ukraina, alt rundt med Putin, idiotiske politikere, skremselspropagandaen fra media. Venner som er pissredde. Barnehager som sender skriv til småbarnsforeldre om tillatelse til å gi barn jod hvis atomkrig. Altså en blir jo helt matt, en finner hverken inspirasjon eller motivasjon til å skrive for bare krig og elendighet. Det blir liksom sjelegranskning i dypet for å kunne bringe et annet tema på bane. For uansett hvor mye jeg har «plaget» mine lesere om plandemien og kvakksinene, fordi det har vært viktig at folk skjønner at tidenes største bedrag er blitt begått, så tenker jeg ikke å begynne med å uttale meg så mye om denne krigen, det står utenfor min makt å gjøre noe for noen her, i motsetning til plandemien hvor jeg faktisk kan ha nådd frem til noen. Krigen er tragisk, forferdelig, skremmende og alt det der, det kan vi enes om.

Make love not war – fuck hard!

Det som skjer med dette innlegget er at jeg lar bare fingrene fare over tastaturet, så kommer det som kommer, og det ser ut til at dette kan bli et innlegg til slutt. Både litt samfunnsrelatert og litt hverdagsliv.

Det har vært helt nydelig vær her i Drammen i dag. Mandag var det grått, men etter det har det bare vært knall blå himmel og sol non-stop. Beste dagen i dag hittil, for temperaturene har steget for hver dag. Og for tredje dag på rad har jeg gått en lang tur. I dag også med Avril Lavigne på ørene. Fått det siste albumet «Love Sux» på hjernen. Ble rundt åtte kilometer i dag. Droppet selve oppoverbakkene opp hit til Fjell når jeg skulle hjem. Tok bussen. Jeg fant ut i går at jeg må ha gradvis opptrapping, for i går ble jeg «ødelagt».

Vel hjemme har jeg laget hjemmelagede lakseboller til middag, servert med spicy thai salmon noodles. Det var faktisk helt fantastisk godt, og jeg noterte meg noen ideer bak øret for et lite lakseburger-eksperiment jeg skal prøve ut en dag i nær framtid. Snuppen min elsket også mine hjemmelagede lakseboller med nudler, så nå ligger han på sofaen og snorker om kapp med jentene. Jeg avslutter innlegget her nå, jeg skal på balkongen og nyte en toffee tassimo-kaffe og en sigarett. Takk for at du leste alt og velkommen innom her igjen senere 😜

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny Trash i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny Trash på MeWeLink!!

Følg Bunny Trash på FacebookLink!!

#sammfunn #hverdagsliv #avrillavigne #lovesux #avalanche #byliv #bunny #bunnytrash

10 kommentarer
    1. Det vart jo eitt bra innlegg til slutt 😊.
      Me har hatt ein dag med fint vær her i Ørsta og i dag 😊, så eg nytta høve til å ta med to fiskestenger, og nøyt det ved fjorden.
      Skulle prøve meg på sjøauren, men dei ville ikkje på land i dag 😂. Som trøyst, fekk eg ein flott torsk på 2,6kg. God mat det og 😊.
      Alt i alt ein god dag.

    2. Det er bra at du engasjerer deg i samfunnsrelaterte saker og sier din mening. Det er liksom slik jeg kjenner deg. Krigen er det lite man kan gjøre med det er helt sikkert.🙄

      Deilig med gode temperaturer og gode gåturer, har du vært på skogstur enda?

      1. Ingen skogstur, det ble med tanken, men jeg har gått langt hver dag i noen dager nå, langs elva og sådan – nå har vi pga turnus omgjort dagen i dag til å være lørdag, så blir det fredag i morgen i stedet for, dermed blir det musikk, snacks og drinker på balkongen i kveld 😜👍🏾

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg