Når Dagbladet ikke leser Bunny!

For cirka 1 time siden postet Dagbladet en artikkel om en «savnet-melding» som sprer seg på nett. De forteller om at hvis folk klikker inn på denne så vil de bli hacket og få problemer med kontoene sine i sosiale media. Jeg vil gratulere Dagbladet for å være SÅÅÅ våken. Det er helt samme saken som jeg postet her på Bunny for over en uke siden. Altså 29. mars gikk jeg ut og advarte folk mot å klikke på denne artikkelen som har spredt seg. Nå etter over en uke er det nok ganske mange som har blitt berøvet for sine bruker-kontoer. Men men.. jeg prøvde ihvertfall.

Nå håper jeg media våkner opp om andre farer. For all den volden som eskalerer ute i gatene, den trengs folk bli gjort mer bevisste om, slik at tiltak kan gjøres. Norge trenger en strengere innvandringspolitikk, stenge grensene for ikke-vestlig innvandring. Vi trenger strengere straffer for denne slags kriminalitet, og det er en absolutt nødvendighet at overgripere og voldsutøvere faktisk får straff.


I flere år har jeg advart, og jeg husker den gang jeg ble oppringt av Drammens Tidende som ville gjøre en sak om bloggen min da den hadde en oppblomstring iht antall sidevisninger og lesere. De spurte meg om hvorfor jeg trodde at bloggen hadde slik økt popularitet. Jeg svarte med en gang at dette visste jeg var på grunn av mine innvandringskritiske innlegg og at jeg belyser hva islam er og hvordan denne ideologien direkte påvirker samfunnet med ukultur og vold. Da ble det straks slik at Drammens Tidende ikke ville skrive om dette. Det ble ingen sak. Og nå blir altså overskriftene hyppigere og hyppigere iht til tema om grov vold, overgrep, drap og så videre.

Kanskje kunne mye vært unngått om media ikke hadde vært så opptatte av å dekke over hvor mye elendighet en feilslått innvandringspolitikk har medført!

Jeg kommer med en liten «takk» inni meg hver gang media faktisk publiserer artikler som forteller om hva som foregår. De er sent ute, og de har fremdeles stor berøringsangst iht til hvem som begår alle disse grusomme ugjerningene og islams forbindelse til det hele. Men det kommer forhåpentligvis en dag. Ansatte i media burde lese Bunny. Det er hva jeg har å komme med denne tirsdags morgen. Er dere enige?

«Norge 2070»

Liker dere denne bloggen, lik og del gjerne innleggene!! Og følg gjerne Bunny i egne grupper på Facebook og MeWe, dette er den mest alternative og beste bloggen i landet – velkommen!

Følg Bunny på MeWeLink!!

Følg Bunny på FacebookLink!!

#blogg #media #dagbladet #drammenstidende #insekter bunnytrash #bunny

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg